" hi , kuali . saya mi seo . "
kataku sebaik sahaja duduk di sebelah kuali . asal nama dia pelik semacam , tapi betullah cikgu kata nama dia kuali .
" its kuan lin . "
kata 'kuanlin' dengan suara dia yang dingin dingin gitew .
" o-oh maaf , patutlah lain macam masa sebut nama awak tadi hehe . " kata ku malu malu , bwerk-
" dahlah aku nak belajar , senyap sikit eh . "
hm , pe masalah kuali ni . aku nak ajak borak je , sombong ah '(
kring ---
loceng berbunyi menandakan waktu rehat sudah menjelma , apak ah jelma sl .
aku hanya duduk di tempat ku dan buntu . sebab aku tak tahu mana kantin , bilik air , port lepak , hm sial la ini hari .
kuanlin ? hm dia dah blah dulu , dengan geng dia apa tah namanya . wannaone ? ha lebih kurang ah-
sedang aku memikirkan nasibku tetiba ada manusia menjerit nama ku , hm siapa je kenal aku ni .
dahlah muka potato semacam je ..
" MI SEO YAAH . " jerit suara itu.
" ah kamchagiya , aik siapa kat luar tu dahlah terpekik terlolong sebut nama aku . "
terus laju kaki menuju ke luar kelas , oh jung kuk rupanya .
" hai mi seoo ! "
kata jungkook sambil menunjukkan gigi rabbitnya . hais , comelnya .
" ehh haii ! awak demam ke kenapa tiba tiba baik sangat ni , siap datang kelas saya . ada ada je awak ni . "
" takde lah aku okay je cuma nak tengok keadaan kau , dahlah kajja aku bawa kau pergi kantin . "
katanya lalu merangkul bahu aku dan jalan sehingga ke kantin . cacian serta makian juga aku terima ~
🌸
" oppa , belanja . "
kah kah , tak salah en panggil dia oppa . ni kes nak belanja je senanya kalau tak memang tak aku nak panggil dia centu , naik kembang tekak precious aku nih .
" ah kau , guna duit sendiri . "
katanya dan memalingkan badannya ke arah kaunter kantin untuk membeli makanan .
" oppa please . " kataku sambil mengelipkan mataku beberapa kali .
" k-kau ni kang , aduh yelah kau nak apaaa ?! "
fade up ke jekuk ? kahkah , pasti kau jatuh kalau berada di jerat jeong mi seo .
" nak strawberry uyu dengan roti blueberry heeee . " kataku sambil tersenyum menunjukkan barisan gigi .
" ada ada je kau ni , yelah aku belanja tapi kali ni je . "
katanya lalu mengorder makanan yang aku nak . hm tapi kedekut juga mamat ni '(
" nah ambik . "
" ala jungkook marah ke rilek ah nanti aku belanja kau pula eh . "
hm merajuk ah tu :'(
" mana ada aku marah , dah jom lepak kat rooftop situ takde orang , view pun lawa boleh tenangkan fikiran . "
YOU ARE READING
crush next door | jjk
Romance" awak tom holland ke pfft ? " > sekadar mengisi lapang yang sendue ini . > get ready baldi , hehew tak taepu je . > banyak ketaenukan yang akan berlaku. • mencarut . • makian . > lepas baca jangan sibuk nak pi crush kat jiran sebelah naa...