cnd | 7

284 33 0
                                    

" lajunya bumi berputar ~ "

huhu bukan apa , rasa sekejap sangat sekolah harini hohoo .

nak tahu sebab apa rasa sekejap ?

SEBAB ..

tadi aku tak masuk kelas sebab kene kerah dengan cikgu suruh tolong dia HAHAHAH .

baru first day dah kene kerah guys :)

" kalau tadi datang sekolah dengan kook maksudnya aku kene balik dengan dia jugaa ADUHAI ."

kataku lalu berlari seperti game mario .

dashi run run run---

WOH , paineli sampai parking motor ni . actually , tak jauh pun sesaja je nak lari laju laju hehe . beshelertu , bukan miseo kalau tak beria--

sekarang ni aku dah sampai sini , JUNGKOOOK MANA ?!

mata aku melilau mencari motor dia , okay ada . sekarang cari dia , okay takde .

aku pun mencangkung lah tepi motor dia . sekarang bontot aku dah naik kebas , mana mammamamat ni . aku dah tak rilek ni .

aku pun bangun untuk mengelakkan bontot aku daripada berlaku kekejangan , tak pernah didengar orang cramp kat bontot en .

" jeong mi seo ssi . "

tiba tiba ada suara yang seakan berbisik di telingaku . tapi ... mana ada orang ~

" woi hantu kau jangan memain aku ada silat gayung nii , meh ah kalau nak fight-- "

kataku sambil mengayunkan tangan seperi mencedok air menggunakan gayung , suwekkanaku--

suwek suwek pun aku tengah takut sekarang ni , rasa nak terkucil pun ada :)

" HAHAHAHAHA "

alalla hantu tu nak mengilai pulaa , nak ajak lawan gelak ke apa . nanti kalah mahu menangis cikponti~

k aku malas nak layan lagi , jadi aku duduk atas motor kookie tu . lantaklah si hantu tu nak buat apa , sekali kene luku kang EII--

" oi . "

aku kenal suara ni , aku pun palingkan badan ke belakang.

ye , jungkook .

satu , dua , tiga . terimalah--

" oi kookie , kau asal lambat haa aku tunggu kat sini sampai naik cramp bontot aku . yang paling teruk aku sempat kene kacau hantu , ergh dahlah mengilai cam hanat . EI KAU PERGI MANA TADII ?! "

donebebel2019 .

" mianhae , aku betul-betul lupa yang kau akan balik dengan aku . sebabtulah aku sempat melepak dengan member tadi hohoo--"

kata jungkook sambil menggaru garu tengkuknya .

aku patahkan tengkuk tu kang apa pun tak dapat nak garu--

" dahlah cepatlah balik petang ni saya ada date , ppalliwa ! "

kata aku sambil menghentak hentak kaki kat tanah , hais geram tau .

" o-oh dating eh , arras-seo.. "

kata jungkook menunduk sikit .

" ei mamat ni asal pula tetiba redup semacam jee , takkan jeles hoho . ini takkan terjadi . " hatiku berkata kata hahaha siel la ayat--

🌸

" gomawo jungkookssi , ada rezeki jumpa lagi hehe-- "

crush next door | jjkWhere stories live. Discover now