-KAMP-

Merhabalar ilk defa kitap yazıyorum, önceden sadece watpad e kitap okumak için girerdim :)

Bu kitap nasıl olucak bilmiyorum,tamamen doğaçlama sjjsjdj
Bakalım nasıl devam edicek o zmn başlayalım.
Şimdiden kitabıma şans verdiğiniz için teşekkür
ederim ❤️❤️
İlk bölüm~08.08.2019

O zmn iyi okumalar ❤️

Ve o iğrenç alarm sesi ile uyandım, cidden aşırı iğrenç bir sesi var, aynı zamanda tüm evi uyandıracak kadar da güçlü:/
Alarmı zor çabaların sonucunda kapattım ve gözlerimi açıp yataktan kalktım.Banyoma geçip yüzümü yıkadım ve nemlendiricimi sürdüm.
Saçlarımı taradım ve düzleştirici ile uçlarına biraz dokundum. Öyle çok kabarık ya da kıvırcık bir saçım yoktu Allah'tan.

Banyodan çıktım ve dolabıma yöneldim içinden siyah tayt,gri uzun bir sweatshirt aldım ha bide unutmadan kapının arkasında asılan siyah şapkamı kafama geçirdim, saçlarımı iki yana ayırdım ve son olarak sweatshirt in kapşonunu kapattım.

Okulla birlikte kampa gideceğimiz için dünden hazırladığım siyah spor çantamı sırtıma attım ve telefonumu alıp odadan çıktım. Tam merdivenleri indim ve bir şey unuttuğu mu farkettim :/ -ÇORAP- hızlı adımlarla odaya çıktım ve siyah düz bı çorap giydim.

Bakın giydiğim çorabın rengini bile söylüyorum o kadar samimiyiz bsjskskzj

Okula vardığımda bahçe aşırı kalabalık tı. Aslında normal çünkü bizim okul fazla gezi yapmaz dı gezi olunca da bütün okul katılırdı :[

Gözüm pelini aradı ama göremedim ki zaten 2 snye sonra telefonum çaldı ve telefonda kocaman
"PELİNİM❤️"yazısı vardı telefonu kulağıma getirdim "alo bebeğim nerdesin ben bahçedeyim" Pelin de "tamam knk 2 dk ya ordayım" dedi ve kapadı mal hshsjsjs.

Ve dediği gibi iki dk ya geldi. Koşarak sarıldık ;)
Onu gerçekten seviyordum.

Bütün öğrenciler i topladılar ve otobüse bindik.Yanımda Pelin vardı ,ikimizde kulaklığınızı takıp gözlerimizi kapadık.

Uyandığımda otobüsün hareket etmediğini gördüm ve sonra dank etti vapurla karşıya geçicektik ne kadar da malım :'
Etrafa bakınmaya devam ederken bitişiğimizde duran ve bizim okula ait olan bir servis aracı gördüm, ve bildiğin yanımdaydı aramızda 50 santim,ve camlar vardı.
(Jxjshshshsh siz anladınız)
Bildiğiniz nutkum tutuldu:|
Neden mi ?
Başını cama yaslamış, kulağında kulaklıklar ı olan ve uyuyan taş bir çocuk vardı. Ama cidden çok yakışıklıydı jdjdjdjd ağzımda pis bir sırıtış belirdi , sanırım içimde söylediklerimi gözden geçirdiğim için:)

Hep aşık olan bir kız değildim,en son ilk okulda falan aşık olmuşum dur . Çünkü hiçbir zaman bu tam benim isteğim, hayatımı adıyacağım kişi dememiş indir. Ego değil ama hep bana aşık olurlardı , sonuçta güzel kızdım canım jdjdjd.

Bu kadar düşünmenin yeterli olacağını farkedip pelini uyandırdım ve "hadi kalk bizde gidelim" dedim.O da "nereye ya "deyip mızmızlandı falan ama ikna edip arabadan indirdim.Amacımın hava almak olduğunu sanıyordu, ama ben fotoğraf çekmekten nefret eden peline fotoğraf çektirecektim 😁

Uzun uğraşlar sonucu fotoğrafı çekti.
Bende anında instagram a attım ;)

@ylmzadaa

@ylmzadaaGidiyoruz bakalım💦🐣 📸@aydınlandınpelinTeşekkürler bebeğm❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gidiyoruz bakalım💦🐣
📸@aydınlandınpelin
Teşekkürler bebeğm❤️

Sonunda vapurdan indik ve 15 dk lık bir süre sonucunda kamp yapacağımız yere geldik.Herkes otobüsten indi bâyâ ıssız bir yerdi . Önceden gittiklerimiz böyle değildi, sanırım yer ayarlayamamış okul hsjzjx.

Hava kararmaya başlamıştı bu yüzden otobüsün arkasından bir sürü çadır çıkardılar ve her çifte dağıttılar.Ben tabiki pelinle çifttim.Çadırı nasıl kuracağımız hakkında hiçbir fikrim yoktu shhsdj.

Birkaç kere kurmayı denedik ama herseferinde düştü ne kadar da becerikliyiz.Bir kere daha düşünce oflayarak dizlerimin üstüne oturdum ve Pelin e "napıcaz"dedim o da bilmem dermiş gibi dudağını büzdü .
Tam ümidimi kesip bir hocayı çağırmaya gidecekken arkandan bı ses duydum"ben yardım edebilirim" arkamı döndüm ve kim dersiniz tabiki otobüs deki çocuk.Bir kere daha aşırı yakışıklı olduğunu anladım.
Ben bu çocuğu neden daha önce görmemiştim? Benden önce pelin davranıp "çok iyi olur aslında"dedi.
Çocuk çadırı kurduktan sonra ellerini birbirine sürterek (bitti) dermiş gibi ses çıkardı.Ve sonrası"bu arada ben Deniz diyip elini bana uzattı ne yapacağını bilemedim hala onu izliyordum çünkü. Sonra durumu farkedip "hı şey bende Ada memnun oldum"diyip uzattığı eline karşılık verdim o da "bende"dedi ve "o zaman iyi geceler bende 4 çadır ötedeyim birşey olursa haber verirsiniz" Pelin de"hı hı tamam sana da iyi geceler ve tekrar teşekkür ederiz" "yok hayır sorun değil"dedi el sallayıp çadırına yürüdü.

Çadırlar büyük bir daire şeklinde diziliydi,yani Deniz denen yakışıklının çadırı nerdeyse karsımızdaydı.

Bizde çadırın önünde pelin le oturuyor insanları kesiyorduk ve gözlerim birden Deniz in çadırına gitti .Ve iki saniyelik şok geçirdim. Çadırın içinden kız çıktı ve benim moralinin içine sıç*ı . Büyük ihtimalle sevgilisiydi.
Bir dakika ya banane, çocuğu ne ara sahiplendim?? Evet şuan kendime hesap soruyordum.

Saat geç olunca çadıra gidip uyuduk, çünkü gerçekten yorulmuştuk:/

~ÖNEMLİ~

İlk bölüm nasılll😂
Kendime söz verdim bu gün ilk bölümü atacağım diye ki sözümü tuttum saat 23:51 9 dk daha var.

Her neyse umarım başlangıcı beğenmişsinizdir.

Tabiki herkes Adanın nasıl bir kız olduğunu merak ediyor ,bu yüzden bir sonraki bölüm Ada'nın kendisini anlattığı bir bölüm olucak.
BEKLEMEDE KALIN ❤️
HELİNİZİ KOCAMAN ÖPÜYORUM 🐣

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!