Irmak:Eee yeni gelinim!
Tae:Tamam kahvaltımızı edelim hazırlanalım.
Irmak:İyimisin???
Tae:Evet!
Tae'de bir gariplik vardı.Kahvaltı boyunca hiç konuşmadık.Kahvaltı bittiği gibi evden çıktım ve kuaföre gittim.Tabi tek değil annemle gittik ve Tae götürdü.Kuoförden çıktım sade dağınık topuz yaptırmıştım.Tae geldi ve sadece ikimiz eve gittik.Giyindik ve konvoy için dışarı çıktık.Düğün yerine gelmiştik.Çok geçmeden nikah memuru geldi nikah kıyıldı ve ilk dans başladı.Her şey çok hızlı geçiyorduki anlamadığım bir şekilde düğün bitti ve eve gittik Tae benim kolundan tutup beni koltuğa otutturdu.
Tae:Irmak...
Irmak:Tae...
Tae:Ben seni sevmiyorum sevmiyeceğimde benim sevgilim var şimdide onun yanına gideceğim biz evlenmedik bir şey yaşamadık tamammı.Annenlerde burda kalmıcaklarmış Türkiyeye gidiyolarmış.Seni evsiz bırakmicam burada kal beni arama ben bir daha gelmicem.Bavulum arabada beni özleme baybay.
Irmak:😢😢😢ÇIK GİT!😭😭😭
Kapıyı kapıdı ve çekip gitti.Bense sadece ağlıyodum.Ama ben güçlüyüm ağlamicam sımsıkı ayakta duracağım.Bu evdede tek kalacağım.Ve onu bekleyeceğim.Kendi hayatımsa evli olmayan genç kız halime geri dönüyorum hemde bomba gibi.Gözyaşlarımı sildim ve kalktım bavulumu açtım.Mavi boya vardı.Çıkarıp saçımı boyadım.
Çok yakışmıştı zaten saçımın dipleri mordu.Oraları ellemedim ve boyadım.Yüzüğümü çıkarıp attım.Kendime kahve yaptım ve oturdum film açtım.Ama ilk önce gelinliğimi çıkarmam gerekiyordu.Zaten mavi olmuştu çıkardım ve büyük bir posete koydum.Giyindim birazdan sahile giderdim.
Anahtarımı ve telefonumu alıp çıktım.Sahile doğru yürüyorum.Bir dakika bu Tae'nin arabasımı???Evet onun arabası.Sahilde bankta oturan iki kişi vardı biri erkek biri kız.Tae'miydi evet Tae'ydi.Yanlarındaki bank boştu oraya oturdum ikiside farketmedi tabi telefonum çalana kadar ikiside bana baktı.Tae çok şaşırdı.Telefonumu elime aldım.Bu eski sevgilim Jimin'di telefonu açtım.
Irmak:Alo!
Jimin:Irmak bedenini çok özledim ama hala benim olmadın seni istiyorum anla.
Irmak:Bende seni AŞKIM!Nerdesin???
Tae sinirlenmişti yanındaki kız ise denizi izliyordu.
Jimin:Bu senmisin??
Irmak:Evet nerdesin???
Jimin:Sen??
Irmak:Sahilde aşkım.
Jimin:5 dakikaya oradayım tamam.
Irmak:Okey bayyy!
Jimin:Bayy!
Tae şaşırmıştı ve sinirlenmişti.