Irmak:Ne!!
Tae:Evet bana inanmış ve beni sevmiş bir sürtükdün!
Irmak:Seninde diğerlerinden bir farkın yok şerefsiz!!!!
Tae:Aynı senin gibi defolup gidiyorum.
Irmak:Hadi kolaysa defol git hadi siktir git hayatımdan!(Ne diyım lan ben amk!!)
Tae:Sevgilim bekler bay!!!
Irmak:Senin sevgilini ben-
Tae:Devamını getirme!
Defolup gitti.Ama ben üzülmicektim.Evi toplayıp.İş ilanlarına baktım.Big Hit'te asistanlık ilanı vardı.Yarın gidecektim.
!SABAH!
Sabahın yedisinde alarm çaldı uyandım.Hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Dolabımın önüne geçtim ve bir kıyafet çıkardım.
Abartmak istemiyordum.Saçımıda topuz yaptım.Telefonum çalmıştı.Ablam Lia arıyordu.Hemen açtım.
Lia:Babam seni zorlamı evlendirdi???
Irmak:Malesef!!!!
Lia:Nerdesin???
Irmak:Seul'a geldin mi???
Lia:Evet meleğim seni çok özledim...
Irmak:Bende seni he adresi söylüyorum ******** mahallesi ********* sokak ******* villaları önünde beklicem.
Lia:Tamam aşkım!
KONUŞMA BİTTİ
******** Villaları önünde şuan ablamı bekliyordum ablam babamın elinden zorla teyzemin yanına kaçtı çünkü babam benim gibi ablamıda zorla evlendirecekti.Ablam geldi.Hemen arabaya bindik.
Lia:Seni çok özledim.
Irmak:Bende seni çalışıyomusun????
Lia:Evet Big Hit'te.
Irmak:Bende oraya iş için gidiyorum.
Lia:Okey hadi gidelim.
Şirketin önüne geldik.Arabadan indik ve müdürün odasına girdik.
Lia:Merhaba Jungkook Bey.Jungkook müdürümüz Irmak.Buda Irmak kardeşim.
Jungkook:Tanıştığıma çok memnun oldum.
Irmak:Bende.
Lia:İş arıyorsa sizinde asistanınız yoktu o olsa eli her işe yatkındır.
Jungkook:İşe alındın.Lia Irmak'ı aşağıya götür mail atacağım onun fotokopisini çekin.Irmak onu alıyosun o günlük plan çıkabilirsiniz.
Lia ve Irmak:Teşekkürler.
Aşağıya indik.Planı elime aldım.
Lia:Ben gidiyorum Jin Bey çağırıyor.
Irmak:Bay!
Lia:Bay!
Üst kata çıktım Jungkook bey gel deyince içeri girdim.
Irmak:Şey odam nerede!
Jungkook:Bende kalacaksın valizini bu akşam almaya gideriz.
Irmak:Odam???
Jungkook:Yan oda buradan gözüküyor.
Aramızda cammı vardı???
Hemen odama geçtim Jungkook bey sürekli beni izliyordu ben farkedince.Perdesini kapattı aynı şekilde bende.Mesaim bitmişti.Jungkook bey'in odasına girdim.Elimi tuttu bir arabaya bindik.
BİLİYORUM AŞIRI DERECEDE GICIK BİR YERDE KESTİM.