kitorang pun balik same ii .
aku : taehyung ah
taehyung : ye
aku : you bahagia tak dengan i ?taehyung : bahagia , bahagia sangat sangat
aku : ouh , tq sebab bahagia kan i
taehyung : welcome . anyway , your my first love and i hope that you will be my last love .
aku : how sweet you are .
taehyung : hehehe dah jom teman i gi mall jap i nak beli barang .
aku : barang apa pulak ?
taehyung : sibuk je
aku : eyy jangan bagi i mencarut
taehyung : AHAHAHA jom je lahaku : hm yelah sayang . gi order grab nak gi berjaya square .
taehyung : okey sayang
taehyung pun order grab dan grab datang menyapa kami . kami pun naik . dah sampai taehyung bayar grab lepastu kitorang masuk berjaya square . taehyung pegang tangan aku lepastu tarik aku . aku ikut jelah dengan muka malas . tetiba sampai kat kedai kaison .
aku : uwaa kedai kaison .
taehyung : you nak beli pape tak .
aku : duit i tak cukup .
taehyung : AHAHAH padan muka . duduklah you sorang ii kat luar
aku : jahatnye
taehyung : AHAHHA
aku : i nak gi tealive jap lah . nanti i datang balik kaison .
taehyung : okey . jaga diri elok ii , jangan ikut orang tak kenal , ingat i tu boyf you , ape ii call , ada org tak kenal tegur jangan layan ataupun terus lari . Ingat ! ape ii call .
aku : yeeee . i ni bukan budak tadika nak kena tegur camtu . sibuk je . lagipun bukan lama pun .
taehyung : i risau bukan nak sibuk . jaga diri elok ii , anything call me .
aku : yee sayang
aku ngan dia pun berpisah .
aku pergi tingkat yang ada tealive . aku tengok ramai gila beratur then aku beratur sekali . nak dekat 20 minit beratur . taehyung call , aku kata yang beratur panjang lepastu dia kata nanti dia datang kat ku sebab dia nak siap dah . fon aku tetiba habis battery . tetiba , ada orang tepuk belakang aku . orang itu ialah namjoon .
aku : eh namjoon , lama tak jumpa kau .
namjoon : baru tadi padahal , kau buat apa kat sini
aku : tengah baiki tayar . terang ii nampak aku tengah beratur dekat tealive .
namjoon : tanya je padahal . aku nak beratur depan kau boleh
aku : order same samelah
namjoon : okey
dah order , namjoon ajak aku duduk .
aku : tapi ...
namjoon : kenapa taknak duduk dengan aku
aku : em nothingaku pun duduk sebelah dia sambil tengok takut taehyung dah datang . taehyung datang .
taehyung : look who here with you?
aku : taehyung..
namjoon : kau tak kata yang kau keluar dgn taehyung .
aku : aku nak cakap tapi..
taehyung : joon aku tak salahkan kau . jieun you know that i wait for you for 30 minutes and you sit at here .
aku : i'm
taehyung : okey
aku : i'm sorry taehyungaku pegang tangan dia
taehyung : okey i maafkan you . but jangan marah lah kalau i dah tak percaya you lepas ni .
namjoon : sorry bro aku pikir dia sorang , aku nak teman je
taehyung : sokey , anyway tq sebab bawak dia gi sini sekurangnya dia tak ikut laki lain .
aku : taehyung .
taehyung : aku pergi dulu weh nanti kita jumpa lagi
namjoon : okeyaku dengan taehyung pun jalan ii . aku nak pegang tangan dia tapi dia macam elak tangan dia dari aku . krik krik gila . aku pun cuba mulakan percakapan .
aku : nak gi mana pulak lepasni
taehyung : ikut you
aku : jom gi yubiso japdia diam lepastu aku pun gi jelah . aku tanya dia pasal makeup .
aku : you think yang ni okey tak dengan i ?
taehyung : k
aku : how about this ?
taehyung : kaku pun tengok muka dia lama ii
aku : asal nih ?
taehyung : k
aku : ye i mintak maaf . i nak bagitahu you tapi battery i habis . i nak bagitahu namjoon tapi i taknak nyampuk dia cakap
taehyung : serious fon you habis battery.aku pun tunjuk fon aku .
taehyung : ouh
aku : ish ngajuk je tahu you ni , i gigit kang
taehyung : gigitlahlepastu aku kejar dia .
SKIP
balik rumah aku pun baring atas katil .
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Crush In New School ♡ ! [MALAY VER] -TAE BTS
Romance"papa taknak pindah sekolah baru !" marahku kepada papaku . "jangan risau ji eun , sekolah baru ini akan membuat ji eun gembira . papa yakin !" kata papaku kepada ku dan bermula lah kisahku bertemu dengan jejaka tampan di sekolah baru ....