21

7 0 0
                                    

  Marți, în ultima săptămână de școală am mers la școală ( Ce ghinion :( ). Și, bineînțeles că venit și proasta. Am stat până la 9 jumate și ne-a lăsat doamna de muzică sa plecam acasă.
  
   Eu și o coleguță de a mea,  Copila copac - ea a vrut porecla asta- încercam sa scăpam de scăpam de lipitoare, aka proasta o terorizeaza pe coleguta mea copăcel de când a început anul aa meargă cu ea acasă, si chestia este ca nimeni din clasa nu o suporta, iar coleguța mea copăcel e terorizată.
   Așa ca azi după ce am plecat a început iar sa ne urmărească. Ieșim noi in curtea scoli:
   Lipitoarea/Proasta: Da' unde mergeți?
   Coleguța copăcel:La magazin
   Lipitoarea:Vin si eu cu voi
   O altă colega: Vin si eu sa il iau pe fratele meu.
   Mergem noi si mergem si o vedem pe lipitoare ca începe sa vorbească despre ceva cu cealaltă colega. Ma întorc spre copilul copac:
   -Hai sa intram in liceu și să scăpam de ea.
    Facem noi întocmai,când o vad pe aia ca se uita le noi cu o fata de "Dați.va naiba, nu scăpați voi de mine", da' ce sa ne mai facă ca noi deja alergam pe scări in liceu.
   Iesim noi pe poarta si mergem spre piață pentru ca știam ca nu ne va urmări de acolo.
   Eu: Mamă, zici ca suntem luate de la spitalul de nebuni.
   Copăcel:Cum te face aia sa pari nebuna...
   Eu: Hai mai repede ca poate iese aia din școală si striga sa o asteptam.
   Copăcel: Hai las-o ca nu ne mai prinde
  Eu:Daca zici tu..Bă, da ea chiar nu vede ca nimeni nu suportă?
   Copăcel: Poate vede dar o face intenționat ca sa ne enerveze.
   După alte câteva minute:
   Copăcel:Să scrii asta pe cartea aia a ta pe  Wattpad
   Eu: De ce, ca sa vadă lumea cum sa scapi de o lipitoare? :))

:)))
   Nu vreau sa ma gândesc la ce zice aia acum despre mine si copăcel, dar, macar daca ar știi ca nimeni nu o suporta ar fi grozav. Si sa ma lase in pace cu fițele ei de 2 lei.

Întamplari amuzante din viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum