29-Petarde

11 0 0
                                    

   Miercurea, ultimele doua ore am matematica. In cazul capitolului asta trebuie sa va readuceti aminte de perdea ( e ala care a aruncat perdeaua din clasa pe geam). Se gandea el in pauza dintre celel doua ore de matematica sa faca ceva.

    La inceput nu am fost in clasa ci pe hol alergand-o pe coleguta mea de banca (care ma enerveaza ca ma bate cu o rigla elastica) si dupa ca am alergat-o doua paliere am mers in clasa.

   Margem noi, intram pe usa si ii vedem pe cativa baieti la geam, clasa fiind aproape goala ca toata lumea s-a dus la magazin.

   Si era perdea la geam, cu o bricheta in mana si o petarda in alta. A pus el floarea pe pervazul din afara geamului si a pus petarda. -toate astea se intamplau cand o paluga de la mine din clasa incerca sa ma faca pe mine si pe colega mea de banca sa nu vedem ce se intampla.

   Asa dupa nu stiu ce s-a intamplat ca facea fosta mea prietena drame la baie, si am mers sa vad de ce naiba mai face drame de data asta - ca ultima data facea drame despre cum eu si prietenele mele i-am distrus viata- .

   Dupa ne intoarcem in clasa si in loc de floare era cosu de gunoi pe geam. au pus petarde si in ala, dupa care s-au gandit sa puna si in dulap ( ca de ce nu). Si dupa a intrat diriga in clasa sa ne certe ca de ce dam cu petarde, ca vin jandarmii si ca vine primaria (blah, blah, blah nu s-a intamplat nimic oricum :)) )

Întamplari amuzante din viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum