[prolog]

415 54 25
                                    

[Gdzie Jisung pracuje jako agent specjalny, a Minho poszukiwany jest za morderstwo.]

۵

Czym jest morderstwo?

Zbrodnią?

Selekcją?

Potrzebą?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, wszystko zależy od konkretnego przypadku.

Najważniejszy jest motyw, którym kieruje się sprawca zabronionego, w świetle prawa, czynu. Ale czy jeżeli jeden motyw jest brutalniejszy od drugiego, to czy oznacza to, że druga osoba jest mordercą, ale mniej?

Z drugiej strony, gdy zapytamy: czy samobójca jest mordercą?

To dochodzimy do wniosku, że poniekąd jest, ale czy to oznacza, że miałby odwagę zabić kogoś innego?

Czy człowiek, który ma na tyle odwagi, by pozbawić życia samego siebie, byłby w stanie odebrać komuś najcenniejsze, co mu pozostało - czas?

Możemy filozofować, domyślać się i dochodzić – bądź nie – do jednoznacznych wniosków, ale czy zawsze będziemy w stanie skategoryzować przestępcę? Przypisać go do ustalonych wcześniej szablonów?

Młody agent, mianowany na stanowisko agenta do zadań specjalnych, będzie miał szansę na wykazanie się swoją: ambicją, sprytem i – przede wszystkim – talentem aktorskim, ponieważ czeka na niego zadanie, które wymaga niewiarygodnych pokładów cierpliwości i profesjonalizmu.

Czy podoła zadaniu?

To pytanie może być sporne, aczkolwiek wrócimy do niego na końcu powieści.

<<<witam, moi drodzy>>>

Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was troszkę?):

🧡

murder, baby. - hjs+lmhOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz