Flashback
Jungkook-Neyse..Aradığın şey bu mu?(elindeki pembe halay mendilini gösterir)
Mahmut-Sende ne işi var onun?HEMEN VER ONU BANA!!
Jungkook-Bir şartla!
Flashback End
Mahmut- Siktir!
Jungkook- Kabul?
Mahmut- Evet?
Jungkook- Ben..senin çok büyük bir fanınım LÜTFEN bana halay dersi ver!!!
Mahmut- Ne?
Jungkook- Duydunuz LÜTFEN!
Mahmut- Olur. İlk dersimiz cuma günü saat 15:59'da dans salonunda ol ama yanına halay mendili de al ben bu konularda cimriyim..
Der ve Jungkook'un elindeki pembe favori halay mendilini alır.
Aslında istese onu şartsız da alırdı ama NEDENSE şart konusunu kabul etti..
Sonra bir anda aklına Yıldız gelir ve hemen telefonunu çıkarıp onu arar..
Çalıyor.. çalıyor.. ve meşkule verdi?!
Yine arar..
Çalıyor.. ve AÇTI!
Yıldız- Lan sen niye hep en aramaman gereken anlarda arıyorsun?
Mahmut- Yine önemli olan an neydi?
Yıldız- Sevgili yaptım ve tam öpecekti..
Mahmut- Sen benim pembe mendilimi niye bir velete verdin?onu nereden tanıyorsun?
Yıldız- Bizim komşunun oğlu seni tanıdığını söyledi ve ben de ona verdim..
Mahmut- Ben yaklaşık kaç gün uyudum?
Yıldız- İki saat diye biliyorum.
Mahmut- Tamam.
Der ve yüzüne kapar.
Hafta böyle geçer ama birşey vardır ki ona çok değişik gelir saatteyken Jungkook hep yanındaki kıza bakar
Ve bu Mahmut'un NEDENSİZCE kalbini kırar..
Aynı zamanda da bütün derslerde ikisi yan yanadırlar..
Neyse işte cuma günü gelir..
Ve Mahmut buluşmayı unutur son an aklına gelir ama maalesef geç kalır 16:00'da orada olur..
Gittiğinde salonda kimse yoktur ve o da Jungkook'un gelmediğini düşünüp kapıya yönelir ki bir ses gelir
"Ahh.. Jungkook yapma.."
Devam edecek!..
Sizce o ses kimden geldi ve orada neler oluyor?😳😳😂
💖Sizi seviyorum!💖
Artık her bölümde size şarkı önereceğim siz de bana onunla ilgili düşüncelerinizi yazın..
İlk şarkımız:
Gery Nikol- I'm the queen
Şarkı Bulgarca..en edepli olan şarkısı bu olduğu için bunu seçtim yoksa yenileri de var..
İyi geceler🌃
Byy💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher || MahmutKook (b×b)
FantasyHerşey Jungkook'un ailesinin Türkiye ye taşınması ile başladı...