Matematica

414 25 12
                                    

Stiu, toti o urati, si eu o urasc, dar n-am ce face. Trebuie s-o facem din pacate.

Dar numai in Romania matematica, in general scoala e foarte grea.

De exemplu in alte tari, doar cateva materii sunt obligatorii, stiintele exacte. Dar  nici la alea nu te forteaza prea mult sa inveti, daca viitorul tau nu va depinde de acea materie. In afara de acele materii, poti sa-ti alegi tu orice materie iti doresti(teatru, pictura, dansuri etc) . A da, si multe multe proiecte.

Profa noastra de mate spune mereu: " Astea o sa va ajute in viata!"

Adunarile, scaderile, inmultirile si impatirile sunt chiar importante in viatade zi cu zi. Adica sunt mai mari sansele ca cineva sa te intrebe cat fac 10+99, decat sa te intrebe cineva "Scuze de deranj, din intamplare nu stii cat e 20% din 450?" .

 Si tousi profa ne spune: "Dragi copii,  dar asa va puteti calcula o reducere."

Nu mai spune, spui ca nu poate face asta casierul...

Despre geometrie ce sa mai spun, intotdeauna imi va folosi sa stiu definitia fiecarui corp geomeric sau forma geometrica. Multumim matematica.

A sunat cartea de matematica, se plangea ca are prea multe probleme. Se plangea ca nu il mai gaseste pe x. 

Da, nu ii inteleg pe cei carora chiar le place. Adica ultima oara cand am spus "Imi place matematica!" eram in clasa a 3-a.

Va multumesc din suflet pentru cele doua sute si ceva de vizionari, e putin, dar pentru mine inseamna foarte mult.

Funny thingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum