🍃I🍃

9 1 2
                                    

Witam! Jestem Kayla, mam 15 lat. Data dzisiejszego dnia to 7.03.2016.
----------------
Zapisałam to na wypadek, gdybym miała zapomnieć o dniu, w którym moje życie przewróciło się do góry nogami.
----------------
A jaki to jest dzień? Czemu jest on dla mnie taki ważny?

Przeprowadzka.

Może i dla niektórych taka nagła zmiana położenia jest normalna, może niektórzy ludzie w moim wieku przeżyli już kilka takich chwil?
Dla mnie to wszystko na razie jest obce, a już niedługo poznam, jak to jest zmienić mieszkanie, otoczenie i przyjaciół.

Heh, no dobra. Przyjaciół może i nie, z niektórymi z nich raczej będę miała dobry kontakt.
Na pewno nie urwie mi się on z Abigail, moją przyjaciółką od 2 klasy podstawówki. Jest naprawdę dobrą osobą dla kogoś, kto potrzebuje wsparcia. Poza nią z mojej szkoły jest jeszcze Becky i Philip, którzy są rodzeństwem. Co prawda są ode mnie nieco młodsi, bo mają kolejno po 11 i 12 lat, ale z nimi też dobrze się rozmawia.
----------------
Ta zmiana otoczenia nie będzie polegała tylko na przeniesieniu się na inną ulicę czy do innego miasta, ja przenoszę się na inny kontynent!

Aktualnie jestem w Wielkiej Brytanii, a dokładniej: w Szkocji. Przenoszę się do USA.

Co prawda powinnam teraz spać, żeby nie być zmęczona (jest 2:50), ale jestem zbyt rozemocjonowana. I nie byłabym pewna czy jest to ekscytacja...
----------------
Niby powinnam widzieć w tej zmianie chociaż trochę pozytywnych rzeczy, ale tak nie jest. Mam się cieszyć, gdy wszystko zostaje mi odebrane? Moi znajomi, mój dom i moje miejsce, które kiedyś będzie należeć do kogoś kompletnie innego...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 10, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

🍃Zmiana🍃Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz