Hejka!
Dziś mamy nominkę od Mandarynkaaaaa.
Oczywiście serdecznie dziękuję za tą nominkę i zaczynamy xd :1. Gofry, creepypasta_adi moją rodzinkę, mojego kota, Ninjago i mojego crusha i senpaia xd.
2. Hm... Uwielbiam wszystkie nie licząc Hawajskiej, ale najlepsza to pizza z szynką, serem, pieczarkami i kulurydzą xd.
3. Spider Man Daleko Od Domu (byłam wczoraj na nim w kinie i był zaczepisty xd).
4. Hm... Pop, Rap, Rock... Za dużo tego jest! Trzeba byłoby poświęcić na to cały dzień xd.
5. Kot, lis, surykatka i wiewiórka :).
6. Pisarką lub weterynarzem.
7. Jestem Franky (nie pytajcie ten serial jest super xd).
8. Mam kota :).
9. Hm.... Nie wiem, nie chce nikogo urazić ale chyba creepypasta_adi WonszWen i Klancia.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, bo uwielbiam wszystkich autorów ale poprostu ta trójka ma super książki. Mam nadzieję, że serio nikogo tym nie uraziłam, bo nie miałam takiego zamiaru.
10. Hm... Nie mam żadnych gier na kompie ale czasami jak u kogoś gram to w Simsy. Na tablecie hm... Nie wiem. Mam dużo gier ale żadko w nie gram xd. Poprostu nie wiem. Na komórce najbardziej lubię Gacha Life ale nigdzie tego potem nie wstawiam, robię filmy tak dla siebie.
12. (nie pytam gdzie się podziała 11 ale ok xd) Lubie najbardziej książki : Akcji, Fantasy, Przygodowe i może też coś tymu Horror xd.
13. Nominuje 5 osób xd :creepypasta_adi
_Lightning-chan_
WonszWen
ZaczytanaAga
Igor_poleca_TymbarkaNo i na dzisiaj to w zasadzie wszystko. Oczywiście liczę, że nikt się nie obrazi pod względem moich ulubionych autorów, bo ja serio lubię wszystkich tylko akurat ich wybrałam.
Jeżeli ktoś się poczół urażony to serdecznie za to przepraszam.
Liczę, że to zrozumiecie i się nie obrazicie.
Papatki!