Nominacja 72

25 6 6
                                    

Hej!
Ło kurde, ale mnie tu dawno nie było hah.
Ostatnio mege zaniedbałam nominacje, ale zwarzając na fakt, że się mega nudzę to powracam do robienia ich!
Oto nominka od FuntimeFoxyCover która zadała 10 faktów o sobie.
No okej, oto te fakty :

1. Przed chwilą jadłam naleśniki UwU.
2. Mam już prolog i rozdział 1 nowej książki, którą opublikuje gdy skącze pisać Wolfstar.
3. Zaczęłam mojej matce opowiadać i tłumaczyć każdą część Harry'ego Pottera. Aktualnie jestem na 5 części a moja matka nic nie kuma XD.
4. Mam strasznie suche ręce, przez to że ciągle je myje.
5. Mieszkam na takim zadupiu, że w moim mieście nie ma jeszcze Koronawirusa XD.
6. Moja matka i ojciec już zrobili zapasy jedzenie na cały rok.
7. Mieszkam przy takim małym lasku, gdzie codziennie wraz z moją matką chodzę se na spacer (XD).
8. Planuję kiedyś obejrzeć Inazume Eleven (to się chyba tak pisze lol), Pokemon Go i dokończyć BnHA.
9. Dzisiaj będę o 20.00 na TVP 7 oglądać Harry'ego Pottera i Komnate Tajemnic.
10. Przez tą kwarantanne się mega nudzę.

Dobra, do tego nominuje :

creepypasta_adi
Ciastek_Cole
_TypowaYaoistka_
Imaginka
jestemjakburger
Jvlka_xd
_Arolin_
37Seconds
1ShoutoTodoroki1
julcia________

No wy też jak chcecie to zrupcie 10 faktów o sobie, ale nie zmuszam XD.

Więc, to na tyle.
Jak ktoś chce to może mnie nominować, bo serio mi się mega nudzi XD.
No a tymczasem, ja się już z wami żegnam i dozobaczenia!
Papa!

~ Moony

Nominacje ️✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz