Bölüm 6

461 25 1
                                    

Cho sınıfına girmişti. Sun ve Mi cha hemen onun yanına gitti. O ise dün çok ağlamıştı . Hiçbiir zaman Jiminin sevgisini kazanamayacağı için. O sırada büyük bir gürültü ile kapı açıldı. İçeri giren Chonun en yakın erkek kankası Jungkooktu. 

C = Cho / Mi cha= Mc / Sun= S

Jk: İyi misin?

C: Evet

S: saçmalama Buzlar kraliçesi ülkene güneş mi açtı hadi söyle

Jk: Ne oldu

C: Jiminden nefret ediyorum

Flash Back

Jungkook kızlardan chonun kötü olduğunu öğrenmiş ve hemen Taehyung ve Jimine haber vermiş. Jungkook Chonun jimini sevdiğini bildiği için onlara kapıdan dinlemelerini söylemiş.

Flach Back End

Jiminden

Hepimiz bir anda kaldık içerdekilerde Taehyung ve bende. Neden benden nefret ediyordu? Ona ne yaptım. Bir saniye dünkü konuşmadaki kız o muydu. Bir anlık cesaretle bağırdım.

Jm: NEDEN!

Kızlar şaşkınca bana bakarken özellikle Cho Jungkookta ne yaptın der gibi bakıyordu. Kimse Bir şey demiyordu ve sesim boş sınıfta yankı yapıyordu.

Jm: SANA NEDEN DEDİM!

Chodan

Jiminin bağırmasıyla korkmuştum o bizi dinlemişti. Ah gerçekten! Kahretsin. Az sonra olanlardan sonra Jungkooku dövüceğim kesinleşti.

Jm: SaANA NEDEN DEDİM!

Sertçe yutkundum Kahretsin gerçekten Kahretsin.

Jm: SINIFI BOŞALTIN!

Cene kasları gerilmişti ve sinirliydi. Mi cha ve Suna hayır der gibi baktım. Çünkü Jungkook çoktan kaderini kabullenip çıktı Mi chada özür dilerim bakışı atıp Sunla çıktı. Ve jimin Kapıyı kilitledi.

Jm: Sana neden benden nefret ettiğini sordum.

C: çünkü-

Jm: Ben sana söyliyim çünkü bana aşıksın en yakın arkadaşına. Ve bana gizli hesaptan yazdığında sana her arkadaşım dediğimde alındın.

C: Jimin bak ben böyle olsun istemez-

Jm: Bana söyleyebilirdin

C: Özür dilerim senin benden uzaklaşacağından korktum.

Jm: O zaman alışsan iyi edersin. Benim için Ölü kuş

ÖLÜ KUŞU BASTIRARAK SÖYLEDİ. Ve kapıyı açıp çarparak çıktı. Bir anda dünyam yıkıldı.Telefonummu alıp mesaj atıp gönlünü almaya çalışayım desemde her yerden engellemiş.

_____________
HEHE GELECEK BÖLÜMÜ BEKLEYİN HADİ BAYS




ARKADAŞ / PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin