Dissabte 10-8-2019

57 7 9
                                    

Possss.... HOLA POPOL~! Sóc un inútil de primera per no pujar res :D però ja estic aquí per estar més actiu :DDD (inserteu veu de idiota)

Buenooo, per posar-nos en context, aquest estiu, no he fet quasi res amb la meva existenci existencial, així que només he estat tirat per cada meva menys quan m'en vaig anar a port aventura, que vaig estar tirat a llit de la habitació :D pero lo més trist de tot, es que jo visc a la puta merda de port aventura, lssigui sóc del maresme, i no sé on coi está salou, pero está luny del maresme :D i jo durant el viatge havia d'anar al asseient del mig del cotxe, el que ningu vol, i durant el viatge jo sembla a una patata comprimida y tenia cara de estra estrenyit i per poc em tiro per la finestra :)

També a port aventura, em vaig puigar com setanta billions de cops a la stampida, perqué sóc un cagat de merda que no s'atreveix a pujar sl xambala pero wueno, a totes les fotos tenia cara de volerme morir, així que tampoc es res del altre mon.

Després de Port aventura, vaig anar a comprar mangas :D pero no eren per mi eren per la festa d'una friend :::::::(:
Com la meva mare estaba fora durant 2 dies per treball, el meu germà va decidir fer una petita festa i em va eslabitzar i em va der anar a comprar patates i merdes per els seus amics que sad.

I ara estic a la platja, un lloc que odio y estimo a la vegada y una puta unada, ha arribat a la meva tovallola i em cago en tot de veritat
DOOONCS, fins una altre entrada, prometo estar més actiu :D

La gran vida d'un adolescent Where stories live. Discover now