Bé doncs, ja fa molt de temps des de que no escric aquí, i no vull que penseu que m'he oblidat del diari Xddd Lol es a dir, estic molt ocupat respirant i Pos... (PERDÓ DE VERITAT SALU2 NO DEIXARÉ EL DIARI HO PROMETO ) TST :)
Ahahahaahha ara si, começem am la merdeta questa :)))) ❤️🤮
Emmmm per começar, ara mateix estic a tecnologia Ajajajajaja salu2 i el profe es un amargat, (en teoría tenian natus, çero la profe no está, lo millor de tot Esque no havia fet els deures de natus i m'he salvat jajajajajajajaja #salvatper lacampana (no sé que coi es pero wuenooo) anem a veure la meva sidosa vidaAvui al matí he tingut TUTORIA i la profe ens ha parlat del putu tik tok, hola bon dia? Xd assobre ens ha possat un de la davida TWERK jsjssjsjsnns es traumant pero divertit, osigui un pavo fent twerk a la classe GUAT DA FAK, també ens ha dit que tik tok es un lloc "sexualitzat" jssjsjsjsj jo la única cosa que miro a tik tok són vídeos de gent fent el estúpida en plan fent coses massa randoms per la existència jsjsdjdhs,dheldhd8dhdkdhddofhu Salu2 (ou mai got)
(Algun dia d'aquest faré un face revel Xd amb la Belleson_Nordico .Jsjssjsjsjsja bé doncs, aquí a una asignatura que odio, m'Ha tocar fer els exercises amb el crush de la Belleson_Nordico (suposo que sabres que es xd) i pos es molt majo i mola.
DEspReÉs, a la cantina, com no em poden venir a buscar, m'haig de quedar a dinar a l'escola xddxdxdd lol Mateume ja siusplau però el cases que un noi del meu curs també s'ha quedat, I el que ha fet ha sigut posar-me troços de truita diantre del got amb AiGUa tío la puta truita tío, vale que esta asquerosa en alguns casos (sobretot porque portaba Cogombre (`_')ゞ, quins asco) pues eso AIGUA AMB SAVOR A TRUITA QUINA GENIALITAT :))))))
Per cert, em fan molta ràbia els nois de primer, son putos enanos i es creuen guays per anar a 1r saps, jo no em creia guay ni res tio, quina ràbia, Xd pero el pitjor es que assobre van caminant com si fossin putas estrelles del cine Esque tio, em fa molta RÀBIA.
Deprés per la tarda, estàvem en la classe, però l'horari s colar havia acabat fa 20 minuts o por ahi, i estàvem amb els mòbils, i ens ve la coordinadora i ens diu que al seguent cop que ens pillo amb els mòbils ens els treu i es com:
1- el movil no es teu i et puc denunciar l'ER robatori
2- la escola no está el teu nom osigui que no ets ningú oer dir-me que haig de fer
3- l'horari escolar ja ha acabat
4- vaig jo a dir-te que no pots fumar a l'escola? Perquè sempre et pillo i en teoria es espai sense fum Xd m'agradaria mata a la pava aquesta tio quin fàstic em dona. (A aquesta pava li direm la pozo perquè ella de cognom es diu pou Xd)Seguim amb el dia cacos de caca, i de fet, vaig pasar-,me la tarda sense fer res quan tenia un monton de deures i em veus a mi a les 12 de la nit fent feina com un burro (estava estudiant mates i fent deures de ingles) creus que estava tant adormit que podia escoltar els exercicis de mates en el meu cap tio, necesito ajuda.
Sé que els penjo tard pero com ja he dit, durant la tarda no vaig fer res i l'ER la nit estava super try hard en plan super heavy Xd.
BuenoooooooooOoOoOoOoOoOoOoooooOooooOooooOOOOOO fins una altre pipol, i lof yu. ❤️❤️❤️❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
La gran vida d'un adolescent
ЮморUna vida d'un subnormal amb els sues grans amics :) espero que no em denusieu :v pls no ho feu... Bueno en resum la vida més random que trobas aviu :)))). Gaudiu molt ;) Aquest diari es només del humor que em pasa a la vida... pero potse en algun mo...