-Birkaç Saat Sonra-
-Chris'in Evi-+Ne zaman beni bırakacak?
Korkuyorum.
B-benimle napacaksın?-*Oturduğu yerden doğrulup Allie'ye bakar.*
Ufaklık endişeli görünüyor,cevabını aradığı sürüyle soru olmalı.Zamanı gelince hepsini cevaplayacağım.Onunla napacağımı hala bulamadığım için vakit kazanmak için bir yol bulmalıyım.
Sana evi gezdireceğim,görmen gereken şeyler var.+G-görmem gereken şeyler mi?
-Evet,görmen gereken şeyler.
*Oturduğu yerden kalkar.*
Beni takip et.
Alt kata inerken onun korkusunu kendi bedenimde hissedebiliyordum.+Onu sadece takip ediyordum.
Bodruma mı iniyoruz?-Siyah kilitli kapının anahtarını cebimden çıkarttım.
*Kapıyı açar.**İçeride yüzlerce silah ve işkence aletleri vardır.*
-*Elini uzatır.*
İçeri gel.+Korkudan napacağımı bilemiyordum.
O yüzden sadece elini tutup içeri girdim.-Kim olduğumu merak ettiğine eminim.
Tüm soruların cevap bulacak.
Yavaş yavaş çeşit çeşit bıçakların olduğu masaya ilerledim.
*Bıçaklardan birini alıp avucunda gezdirirken.*
Ufaklığın korku dolu gözlerine odaklandım.
Ben bir katil,kaçak ve uyuşturucu satıcısıyım.
Yani paranın kolay bulunulduğu her ortamdayım.
Adım Chris,takma adım Damian.Takma ismimi herkes bilmez,değerini bil.+M-memnun oldum.
-*Odadan çıkıp tekrar kilitler.*
*Yukarı çıkıp normal odalardan birisine girer.*
Burası senin odan ufaklık,neden burada olduğuna gelirsek de benim yardımcım ve sürtüğüm olmak için buradasın.
Kaçmaya çalışırsan ölürsün,zarar vermeye kalkarsan ölürsün ve ihanet edersen de ölürsün.+Y-yardımcın ve s-sürtüğün mü?
-Evet,doğru duydun.
*Yatağa uzanıp kollarını başının altında birleştirir.*
Bu zamanlarda yalnız çalışmak zor ufaklık.+Tamam ama bundan banane..
A-anlıyorum.-Gel yanıma.
+T-tamam.
Yavaş ve tedirgin adımlarla gidip yatağın ayak ucuna oturdum.-Omuzlarından çekerek yanıma uzanmasını sağladım.Dibime girdiği an burnuma gelen kokusu başımı döndürmüştü.
*Çenesini baş parmağıyla kaldırıp öpmeye başlar.*+Acaba ittirmeli miydim.Korkuyorum..
Mmhh-İnliyor musun sen?
+H-h-hayır..
-Gözlerim penisine kaydı.Berbat bir yalancı..
O zaman ıslanmanın nedenini de açıklarsın umarım.+H-hayır tahrik falan o-olmadım ben.
Ellerimi direk önüme çektim.Bundan zevk mi almıştım.!-İnce bir gülüş kapladı suratımı.
Penisin seninle aynı fikirde değil ama.
Hızlıca üzerine çıkıp öpüşümü hızlandırdım.İsteyip istememesi umurumda bile değildi.
*Daha sert öper.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alliestair☆
Fanfiction'Nine Stones' adlı yaoi mangasının roleplayını buraya yazmaya karar verdim.Chris ve Alliestair (Mangayı okuyanlar bilir.) Hikayede de aynı kişiler olacaklar.Sadece konuyu değiştiriyorum.Ama yaşanılan yer,aileler,tipler değişmeyecek.Üstüne karakterle...