Uzun bir aradan sonra yine beeeen
İnşallah güzel olur.Uçaktan indiğimizde saat geçti bu yüzden bir otele gittik.
Sabah uyandığımda Taehyung'un odasında buluştuk.
'Evet yer tam olarak neresi?'
'Bir kırsal alan gibi bir yer ama orman da var ikisinin karışımı.'
'Tamam o zaman hemen gidelim ne bekliyoruz, gidip alalım silah falan sonra Jimin'imi buluruz.'
'Bu işler o kadar kolay değil Hyung orası büyük ihtimal korunuyor.'
'O zaman sizde her şeyi devre dışı bırakın, hem ben taekwando biliyorum bir şey olmaz bana sizde az buçuk biliyorsunuzdur.'
'Doğru biliyoruz ama H-'
'Aması mamsı yok yarın gidiyoruz.'
*****
Jimin'i bulmakta kararlı bir Yoongi'yi daha neler bekliyordu kim bilir?
*****
Bugün biraz canım dışarı çıkmak istedi belki Türkiye'yi az buçuk tanırım elime böyle bir fırsat hiçbir zaman geçmez.
Dışarı çıktığımda beni güzel bir güneş yakaladı kavurucu bir sıcaklık var. Galiba İstanbul'dayız ve gideceğimiz yer Artvin'de ( mamdinin içi burkulur ); ), taa ülkenin öbür ucunda herhalde bir iki gün sürer otobüsle ama uçakla gidersek pek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
Bir anda biri bana çarptığında sendeledim.
'Önüne baksana'
'Ne diyorsuuunn Japon.'
'Çattık yaaa'
Sinir midir nedir ne dedi anlamadım da ama Japon kelimesini duydum galiba Japon sandı da neden yüzünde maske vardı sonuçta hava sıcak maskeleri asyalılar takar, düşmanımda tek bir kişi eh bu da demek oluyor ki Jimin'imi kaçıranların adamı. Daha temkinli olmam gerekiyor demek ki benim geldiğimi biliyorlar...
****
Doğruydu Suga zeki bir adamdı ve işi hemen çözmüştü ama bakalım Suga'yı neler bekliyor.
****
Bir kafeye girdim çok da kalabalık değildi, 5-10 kişi falan vardı.
Masaya oturduğumda menüde ki patates kızartması ve çorba dikkatimi çekti.
'Bir çorba ve patates kızartması.' tabikide ingilizce söyledim.
'Tamam efendim.' oda ingilizce söyledi doğal olarak söylemese garip olur.
1 Saat Sonra
Neden hala gelmedi 1 saattir bekliyorum sadece çorba ve patates kızartması gelecek çok büyük bir şey değil.
Garsonu çağırdım.
'Neden hala siparişim gelmedi?'
'Efendim sizin sipariş verdiğiniz gözükmüyor.'
'Nasıl 1 saat önce çorba ve patates kızartması sipariş ettim.'
'Efendim öyle bir şey gözükmüyor.'
'Patates kızartması ve çorba istiyorum.'
'Tamam efendim.'
Neden siparişim gelmedi? Neden başıma kötü şeyler gelmeye başladı? Eğer o garson siparişimi almadıysa kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
£scape-Yoonmin
Random(Mini Fic) Yoongi'nin 'miniği' canından çok sevdiği Jimin kaçırılmıştı. Ve onu bulması gerekiyordu. Bulabilecek miydi? Peki? Ihım öncelikle bu hayatımda yazdığım ikinci kitap ilki bok gibi olmuştu, inşallah bu öyle olmaz güzel olmasını istiyorum ve...