0.1

19.2K 99 23
                                    

"Yeni okul, tam anlamıyla saçmalık."
Bana yandan sinirli bir bakış atıp, okulun dış cephesini süzmeye devam etti.
"Birileri zorluk çıkarmasaydı, bir avuç aptalın yönettiği embesiller ordusuyla aynı okula tıkılıp öğrenim görme ayağına sorunlu birer birey olarak topluma kazandırılmak zorunda kalmazdık."
Eliyle tebrik ediyormuş gibi alkış tuttu, yüzünde sinirle karışık alaycı bir ifade vardı.
"Tebrikler, Lorena. Duyarlı bir vatandaş ve öğrenci olduğun için seninle gurur duyuyoruz, bu yüzden seni sik kafalı bir avuç öğrencinin arasına atıp, berbat hayatını daha da berbat kılmak adına titiz bir şekilde didineceğiz!"

Gözlerimi devirerek karşılık verdim. Ne beklediğini anlamıyordum, ceza almayacağını mı düşünüyordu? Anlık bir sinirle, sınıfımızdaki kızların müstehcen fotoğraflarını okulun kendi gazetesinde paylaşmış, bu da yetmiyormuş gibi berbat başlıklar atarak hiç kimsenin hak etmeyeceği türde zorbalıklar yapmıştı. Haberi okuduğumda kendimi berbat hissetmiş bu yüzden bir şeyler yapmak istemiştim çünkü haberi kimin yaptığı bilinmiyor, bilenler de bilmesine rağmen sesini çıkarmasına fırsat verilmeden Lily'nin grubu tarafından boyun eğmek zorunda bırakılıyordu. Tüm bunlar katlanılmaz bir hâl aldığında kızların elinde var olan kanıtları derleyip cesaretimi toplayarak disiplin kuruluna şikayette bulunmuş, kanıtlarıyla birlikte önlerine sunmuştum. Cesaretimin karşılığında Lily'nin kişisel bilgilerini içeren kanıtlar sunduğum için birebir aynı cezayı almamız talep edilmişti. Okul çapında derece yapan gözde bir öğrenci olmam bile beni bu cezadan kurtaramamıştı. Tabiri caizse, kötü işlere bulaşan sorunlu öğrencilerin bulunduğu dandik bir liseye postalamışlardı bizi. Akademik anlamda üstün bir başarı sergilemek için deli gibi uğraşmış ve tek bir hatada her şeyi mahvetmiştim. Bunun için en çok benim sinirlenip tepki göstermem gerekirken Lily, benden daha çok sinirleniyor ve tepki gösteriyordu. Sonuçta tek i zorbalık yapıp, kölesi gibi kullandığı kız gruplarıyla gezmek olan kişi ben değildim. Üstelik okuldan atılmamdan haberdar olan ailem, okulu disiplin kurulunun başına yıkmış, yetmezmiş gibi beni de tüm okula rezil etmişlerdi.

"Yaptıklarından sonra ceza almayacağını falan mı düşünmüştün?"

Kafasını iki yana sallayarak alt dudağındaki labreti üst dudağı yardımıyla kavradı, diliyle piercingin üzerinden geçerken sinirli yüz hatlarıyla etrafa bakınıyordu. Bu hareketi bir anlığına dikkatimin dağılmasına ve sertçe yutkunmama sebep oldu.

"İspitçilik yapıp kahraman rolü üstlenmek yerine her zaman yaptığın gibi kafanı test kitaplarından birine gömebilirdin, Lorena? Böylece çok değerli disiplin kurulumuz, bu takdire şayan hareketini tebrik etmek amacıyla ikimize de ceza vermezdi değil mi?"

Güzel yüzü bana doğru çevrilmiş, dikkatle beni inceliyordu. Böylesine güzel bir kızın neden bu kadar kötü olduğunu anlamlandıramıyordum. Bebek gibi bir yüzü, bembeyaz pürüzsüz teni, çekik okyanus mavisi gözleri, küçük burnu ve ortalama sayılabilecek dudaklarıyla çok güzel görünüyordu. Ancak kişiliği ve davranışları için aynısını söylemek pek mümkün değildi.

"Kendimi zorbalık yaptığın öğrencilerin yerine koydum -ki yine insaflı davranıp sana dava açmadılar- kimsenin görmesini istemediğim özel fotoğraflarımın okul gazetesinde boy boy gösterilmesini asla istemezdim. Bu yüzden gerekenin yapılmasını sağladım, seni ispitlemedim. Yaptığının bedelini ödemen için disiplin kuruluyla konuşmam gerekliydi."

Sırıttı, güzel dişleri inci gibi parlarken attığı aşağılayıcı bakışlarla birlikte, aptalın tekiymişim gibi hissettiriyordu.
"İnsaflı mı? O ucubelerin insafına kaldığımı mı düşünüyorsun Lore? Hiçbir şey bildiğin yok, olayın yalnızca bir noktasından bakıp müdahale etmeye çalışıyorsun. Gördüklerin her zaman gerçekleri yansıtmaz, sihirbazlar böyle para kazanıyor. Duydukların her zaman gerçekleri yansıtmaz, falcılar bu şekilde para kazanıyor. Kahramancılık oynamak için yaptığın hata yüzünden nasıl bir yere düştüğümüze bak Lore. Kanıt diye sunduğun bilgilerin hiçbirinden emin değildin, hakkımda yargısız infazda bulunup başkalarının lafına inandın."

Aşağılayıcı bakışlarıyla beni baştan aşağıya süzdüğünde, bakışlarına sinirle karşılık verdim. Yaptıklarından pişmanlık duymadığı gibi hâlâ pişkince konuşmaya devam edebiliyordu. Lily'i sorgulamama gerek yoktu, bütün kızlardan birebir aynı şikayet gelmişti. Lily, masum biri değildi.

"Yaşadığımız her şeyin sorumlusu sensin Lily, buna rağmen pişmanlık belirtisi göstermiyorsun."

Gözlerini devirdi.
şime burnunu sokmasaydın, sınıfında uslu uslu test çözmeye devam ediyor olurdun. Sana ceza vermediğim için de şanslısın, sakın yine yüz bulup haddini aşmayı deneme. Bu seferki tutumum daha farklı olur."

Kaşlarımı çattım, okyanus mavileri bana söylediği her şeyi teker teker gerçekleştirebilecekmiş gibi hissettiriyordu.
"Neden böyle davrandığını bir türlü anlayamıyorum Lily, amacın ne?"

Lily beni incelemeyi bırakıp bakışlarını üzerimden çekti. Dudağındaki labreti ısırırken fazlasıyla rahat görünüyor, işlediği tüm suçlardan kolayca sıyrılabilirmiş gibi geliyordu.
"Sana neden böyle davrandığımı gösteririm."
Duraksadı, sanırım kuracağı cümlenin devamından emin olmaya çalışıyordu. Zihninde fink atan düşünceleri bilmek, Lily'i çözmek istedim.

"Evet, gösterirsin?"

Omuz silkti ve az önce duraksayıp bir süre düşünen o değilmiş gibi sakince karşılık verdi.
"Kural basit, sana ters gelen olayları sorgulamak ya da sana göre gaddarca olan hareketlerime herhangi bir müdahale etmek yok. Kurallara uyup, bu sikik okula gelmemize sebep olan duyarlı vatandaş rolünden sıyrılırsan benim yanımda bir işe yarayabilir, yeterince zekiysen çözmeye yaklaşabilirsin."

Tek kaşım benden izinsiz havalandı. Benden istediği şeyin farkında mıydı? Yanında gezdirdiği itaatkâr kızlardan biri olmamı ima ediyor, ona sorun çıkabilecek her şeyden uzak durmam gerektiğini söylüyordu. Tüm bunlara onu çözmek için katlanabilir miydim? Üstelik, hiçbir suçu olmayan kızlara yaptığı akıl almaz muameleden sonra aynısını bana da yapamayacağı ne malumdu? Sonuçta, şimdiye kadar asla onun tarafında yer almamış, üstüne önüne yığınla engel döşemiştim.

"Seni çözmem için benden yapmamı istediklerin çok ağır ve neredeyse imkânsız sayılır. Üstelik bunun sonucunda göreceklerim beni tatmin eder mi ondan da şüpheliyim."

Dudaklarında olağanüstü güzellikte bir gülümseme can buldu.
"Merak etme Lorena, sana vajinamı göstermeyeceğim. Bu kadar kasılmana gerek yok, seni test ediyorum yalnızca."
Kollarını geriye doğru atıp gerindi, gerinmesiyle birlikte üzerine giydiği beyaz gömleğinin ilk üç düğmesinden taşan iri göğüsleriyle siyah dantelli sütyeni 'ben buradayım' diye bağırıyordu.
Dikkatimi toplayıp bakışlarımı, göğüslerinden ayırdım. Ne yapıyordum ben böyle?

Lily, önüne dönüp okulun dış cephesini iğrenerek süzerken ben, heyecanımı gizlemeye çalışıp az önce baktığım göğüslerini aklımdan silmeye çalışıyordum.

O, ne demişti az önce?

Bad Girls ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin