1.

11 3 0
                                    

Je ráno, a mě začne zvonit budík. Dneska jdu do nový školy. Přeložili mě tam kvůli malému incidentu. "Kurva drž už hubu!" Hodin budík na druhou stranu pokoje a jdu se osprchovat. Vždy mě uklidňuje jak mi padají teplé kapky vody na mou pokožku plnout jizev. Je to uklidňující.  Po sprše si vezmu roztrhané džíny s černým tílkem a červenou kostkovanou košilí kterou si zavážu kolem pasu a vyrazím do školy. U vchodu uvidím partu namakaných debilů jak mlátí drobnýho hnědovláska. Chudák kluk, asi bych měl něco udělat. "Hej retardi! Dovolujte si na někoho stejné velikosti!" Zařvu na ně dost hlasitě. Hodí hnědovláska na zem a nasoukaj se ke mě. Docela gorily ale mě to nevadí. Prát se umim už ze základky takže jsem celkem v klidu. "Kdo seš?" Zeptal se mě nejspíš leader tý party.
"Jsem Yamato. Přeložili mě sem a nerad vidim jako první věc šikanu nevinnýho kluka. Takže vypadně aby se vám něco nestalo." Poslední větu mu pošeptám do ucha a skousnu ho. Potom vyrazim k tomu hnědovláskovi a podám mu ruku. Podívá se na mě dost zmateně ale nakonec ruku příjme.

Vylekal jsem se toho co se teď stalo. Ani to nedokážu pobrat ale jakmile ke mně příjde ten novej kluk a podá mi ruku kterou hned příjmu se mi to vše vybaví. "Děkuji. Jsem Jin, rád tě poznávám." Vypadá mile a zároveň tak záhadně. Trochu désivý ale zárověň má příjemný stisk. Ano jsem gay. Za to mě Kaede a jeho parta goril mlátí. Co mají proti gayům sakra.

Tak Jin jo? Roztomilé jméno. Kouknu mu hluboce do jeho hnědých až načervenalých očí. Líbí se mi jeho oči. Vypadají tak záhadně a zajímavě. Mohl bych se do nich koukat celý den. Stále mu držím ruku a du s ním do školy. Z nějakýho záhadnýho důvodu najdu záchody kam s ním jdu a začnu mi obvazovat ruku a dám mu náplast na nos který má rozražený. Chudinka malá. Je docela drobný a nenápadný. Prostě jeden z tich malých šikanovaných kluků co jsou tichý a nikdo si jich nevšímá.

Nechápu kam mě táhne ale pak se leknu když mě táhne na záchod. Pak se mi ulevý když mi jenom pomáhá s ránami co jsem obdržel o nich. Dostalo mě že se o mě někdo stará až se neudržím a obejmu ho. On si se mnou proplete prsty a objal mě taky. Ale pak zazvoní na hodinu tak se zvendu a on taky. "Tak se zatim měj. Čau." "Zatim čau" rozloučíme se a já jdu do mé třídy.

Hádej dvakrátKde žijí příběhy. Začni objevovat