Jakmile skončí škola tak jdu jako vždy domů. Nečekal bych že potkám Yamata jak jde k baráku hned vedle toho mého. "Ahoj Yamato! Co tu děláš?" Zeptal jsem se a běžel jsem k němu. "Ahoj Jine. No já tady bydlím. A jak tak koukám tak jsi můj soused heh." Směje se velmi mile. Domluvili jsme se že půjdem ke mně. Můj bratr Lin už tam dávno byl tak jsme šli do mého pokoje hrát hry. "Ha! Zase sem vyhrál!" Zařval jsem když už jsem po třetí vyhrál.
"Štěstí." Řekl jsem uraženě když Jin vyhrál v mé oblíbené hře. "Co budem teď dělat? Už mě nebaví jen hrát hry." Najednou do pokoje vlezl jeho brácha. Myslim že říkal že se jmenuje Lin. Jsou dvojčata ale nevypadají stejně.
Lin: "Jine m-mohl by jsi na minutku?"
Řekl velmi podrážděně. "Jasně Line!"
Vypískl a odcupital za jeho bratříčkem. Co?! Nemohl jsem si pomoct mu na ni nekouknout. Má prostě dokonalou prdel a co?L: "Hele.. ten kluk se mi nelíbí. Je divnej a furt na tebe tak divně kouká. Nechi aby tady byl."
Řekl Lin velmi podrážděně. Proč se mu tak nelíbí. "Line. Já to chápu ale určitě se ti zalíbí. Je to mi-" Než jsem stačil doříct větu přišpendlil mě ke stěně a líbal mě. Dravě a velmi energicky. Odstrčil jsem ho "Kurva Line co to děláš!"
L:"To ti to nedošlo? Já tě miluju Jine. Víc než cokoli na světě."
Skoro jsem dostal srdeční zástavu. Vběhl jsem do svého pokoje zamkl a padl Yamatovi do náruček a rozplakal se. Nikdy bych nepomyslel že by mě vlastní bratr miloval. Yamato mě hladil po zádech a objímal. Je vážně moc milý. Ne jako ostatní kluci. Ano mám pár kamarádek, ale žádného kamaráda. Nevadí mi to! Mám Yamata a ten mě nezradí. Snad...Když Jin vtrhl do pokoje a mě do náruče byl jsem zmatený. Co mu ten zmetek udělal?! Já si to s ním ještě vyřídím. Nejspíš si nevšiml že nemám tričko ale nevadí. Hladil jsem ho po zádech a na jednou se ozvaly dveře a uslyšel jsem postaršího muže asi jeho fotřík. Najednou se snažil otevřít dveře ale byli zamčené. Najednou zaštrachal klíč v zámku a dveře se začali otevírat a já i s Jinem zadrželi dech.
Je tu další kapitola! Po sto letech! Sorry ale byla jsem líná se k tomu dostat a taky jsem na prázdninách takže nemám moc času, ale budu se snažit vydávat kapitoly častěji. Ano sice je krátká ale hlavně je napínavá! Prosím nekamenujte mě xD
ČTEŠ
Hádej dvakrát
Teen FictionV této společnosti přežije jen ten nejsilnější. To je jediný co mohu říct