Eräänä kauniina päivänä puolen hehtaarin perseessä Puh heräsi pirteänä. Ei tosin omasta kodistaan. Hänellä oli edellisenä iltana kiihkeä yhden illan juttu Risto Reippaan kanssa. Ennen nousemistaan hän lipaisi Risto Reippaan kultamunaa ja lähti sitten punnaamaan aamupaskojaan kattilaan. Hän päätti yllättää matolla kuorsaavan Riston eroottisella lounaalla. Paska alkoi lämmetä ja sen hemaiseva tuoksu leijaili ympäri Riston puumajaa. Risto Rapeass säpsähti hereille ja kiihotuksen tunne virtasi ympäri hänen kehoaan. Risto hihhuloi Puhin luokse ja puristi tämän mehevää läskipersettä. Puh vinkaisi ja alkoi kiemurtelemaan onnesta. Ristolle vei palaneen paskan pöytänä toimivan pahvilaatikon päälle. Risto Rapeass istui jo tuolillaan ja odotti puhia. He söivät palaneen paskan ja puh hinkkasi aiemmat orgasminesteensä Riston naamaan. Sitten puh haki korkokengät ja minihameen josta hänen ihrainen perseessä vilkkui mukavasti ja meni twerkkaamaan vasten riston jähmeää jötikkää. "Fuck me babygirl", Risto Rapeass kuiskasi Puhin korvaan. Puhin alapää kostui jälleen. Puh sitoi Riston kiinni tuoliin ja twerkkasi hänen naamaan. Risto nautti ja Puh haki imurin. Puh asetti Riston jötikän imurin putkeen, laittoi tehot täysille ja laittoi imurin käyntiin. Riston muna venähti imurin pölypussiin saakka eikä palannut enään normaaliin kokoonsa.
Puh ei pitänyt siitä.Hän rakasti sitä.
Hän päätti kosia Ristoa, mutta koska Risto ei suostunut, Puh soitti poliisit ja käräytti Riston eläimiin sekaantumisesta. Risto Rapeass sai 1000000 euron sakot mutta jätti ne maksamatta vähävaraisuutensa takia ja joutui vankilaan. Puh oli tyytyväinen.
VOUS LISEZ
Nalle Puh ja kevät kiima
Roman d'amourPuhilla taitaa olla pakkomielle Risto Reippaaseen.