Kanin kiima

1.8K 38 9
                                    

Taas kerran jännittävä päivä Puolen hehtaarin perseessä. Kani heräsi krapulaisena kaivosta. Eilis illasta hän ei muista mitään, koska oli vienyt Puhilta kaksikymmentä pulloa koskenkorvaa ja juonut ne kerralla. Yhtäkkiä kani huomasi babyporkkanan perseessään. Hän innostui ja hyppäsi ulos kaivosta etsimään Mulkkuanttia. Mulkkuantti löytyikin ojasta sikari sieraimessaan. Mulkkuantti niisti sikarin pois kärsästään ja tunki metrin pituisen kärsänsä Kanin korvaan. (hahaa te kaksmieliset jotka aattelitte heti että perseeseen, ei mun tarinat ny niin pervoja oo kaksoispiste dee :D joo jatketaas) Kani pettyi (niinkuin tekin varmasti), koska ei saanutkaan kärsää perseeseensä vaan sinne helvetin korvaan. Miten siitä muka saisi tyydytystä?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!???!?!!?!??!!!!?!!???!!??!!!!!!?!?!?!?!?!?!?!!!?!?!!!!!!!?????!?!!?!?!???!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!69?!?!?!??!!!!!?!????!??!?!?!??!?!?!?!!?!!?!?!?!!?!!?!?!!?!!?!!?!!?!!?!!?!!???!!!!???!!???!!!???!!?!?!?!?!??!?!??!!!??!??!??!?!?!??!?!!?!!!?!?!?!?!?!!?!!?!?!!?!?!?!?!?!?!!?!?!???!???!!??!!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!!???!?!?!!!?!!?!!?!??!??!?!?!!?!!?!??!!?!!??!?!?!?!?!!!!?!?!!?!?!?!??!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!!!?!??!?!?!?!!!!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!??!???!??!??!?!??!?!?!?!!?!!!!!??!!?!!!!!!??!?!??!???!!?!?!?????!??!!!!!??!?!?!?!!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?!??!!?!?!?!!??!????!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!???!??!?!?!?!!?!?!!?!?!???!?!!!?!??!?!?!???????!!?!?!?!?!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!!??!?!!!?!!?!?!?!!?!?!!?!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!!???
Kani otti kärsän korvastaan ja läimäisi Mulkkuantin hikistä tissiä. Sitten hän tunki keskisormen perseeseensä ja lähti etsimään uutta seksikaveria. Hän löysi Kengun ja meni nukkumaan tämän pussiin. Yhtäkkiä Kengulle kasvoi kyrpä keskelle otsaa ja hän lähti mopolla keskustaan hakemaan kaljaa. Alko ei ollut auki joten hän meni Nalle Uhin hurrihunajakauppaan ja haki sieltä juoksukaljat. Kotiin päästyään hän herätti pussissaan nukkuvan Kanin ja juotti kaljat sille. Kani oli ihan tillintallin ja meni vankilaan katsomaan Risto Rapeasstä. Risto tunki kikkelinsä kalterien välistä ja asetti sen seksikkäästi twerkkaavan Kanin perseeseen. Kani sai vihdoinkin tyydytystä!

Nalle Puh ja kevät kiimaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang