"нов план аз, Стаелс и Скот ще разберем кой направи това със снимките, а ти се оправяй с братовчедка ти" каза Малия. "между това време можем да наблюдаваме прогреса на другите" каза Стаелс поглеждайки към масата на Вероника към, която се бяха насочили Нала, Алек, Елена и Дани.
" какво търсиш тук?"попита Арчи, гледайки Алек злобно." успокай се. Просто исках да поговоря с Вероника"каза Алек." няма за какво да говоря с теб"каза Вероника.
"ако започва така с плана могат да се збогуват с 5 хиляди" каза Малия, подслушвайки разговора.
" стига де моля те" каза Алек, правейки знак с ръцете си за молба."хубаво, но бъди бърз"каза Вероника, която стана и тръгна с Алек, а Нала, Елена и Дани си намериха място на масата.
" какво искаш?"попита Вероника.
" искам да те помоля за извинение държах се като кретен. Не мислех онези неща" каза Алек. "да, но ги каза" каза Вероника." поне ми прости заради вашия приятел Кевин. Моят приятел много го е харесал и както гледам добре си погаждат"каза Алек, гледайки към масата където Дани и Кевин си говорят."при едно условие, ако стойш поне на метар разстояние от мен"каза Вероника. "благодаря страхотна си"каза Алек и я прегърна."няма метар"каза Вероника и Алек веднага се одръпна.Скот гледаше как всички седят и си говорят. И колко бързо Алек успя да се добере толко близка до тях.
" тези деца не обичат да си губят времето" каза Скот."и точно за това не бива да им даваме нашето пълно доверие"каза Стаелс.След училище Скот извика Нала, Алек, Елена и Дани у тях да видят колко далеч са стигнали за един ден. "нима очаквате информация без да сте платили"каза Елена.
" ние сме хора на бизнеса няма пари няма да говорим"каза Алек.
" ако няма да говорите няма да имаш език" каза Малия, която го ритна под масата. "ок, ок успокой се. Още не сме стигнали много далеч за сега само сме оредили среща на Дани и Кевин"каза Алек.
"среща? Какво? Как ще измъкне те информация на среща?"попита Стаелс."лесно. Кевин се влюбва в Дани. Те отиват у Кевин. Дани бие упойка на Кевин, той заспива. Дани слиза и взима докоментите по случая на Джейсън"каза Елена.
"нима това ви е целия план" исмя се Стаелс." съжелявам, но кой ни повика за помощ, защото нямаше план" каза Дани." вие сте нашия план"каза Малия." както и да е трябва да се погрижи те някой от другите да не ви хване. На пример този Джъкхед"каза Стаелс.
"имаме план за всички. Елена ще накара Джъкхед да се влюби в нея и ще забрави за всичко. Бети е твърде заета да бъде влюбена в Арчи, а Арчи ще ревнува Вероника от мен"каза Алек." от къде сте толкова сигурни, че те ще се влюбят във вас. Сърцето не пита кой да обича"каза Лидия. "съжелявам, но не всички изглеждаме като него"каза Нала, сочейки Стаелс." какво ми е на мен"каза Стаелс."не сме сигурни за Джъкхед, но Вероника е била влюбена в мен и съм сигурен, че още ме обича"каза Алек." а от къде сте толкова сигурни, че Бети харесва Арчи, а Арчи Вероника? "попита Малия."понякога трябва да се вглеждаш в малките неща"каза Дани. "значи плана ви е просто пътека от разбити сърца?"попита Скот." ясно казано да"каза Нала.Вечерта към 10 на вратата се почука и Стаелс отиде да отвори. "какво търсите тук?"попита Стаелс. "преди малко получих съобщение от Дани, че кара Кевин у нас и трябва да се разкараме"каза Елена." е не може да останете тук няма мяс-"започна Стаелс ,но беше прекъснат щом осъзна, че и тримата не го слушат и вече влязоха в къщата."какво искате?" каза Скот щом ги видя в къщата.
" ако ще дошли за парите ще си ги получите утре"каза Лидия."не спокойно не сем дошли за парите. Ще останем тук за една нощ" каза Нала. "няма шанс да останете тук" каза Малия. "и аз това им казах" каза Стаелс."стига няма къде да останем" омоляваше им се Алек." е кой филм ще гледаме?"попита Нала."мразя ви" каза Стаелс." стига само за една нощ е"каза Лидия.