návštěva

887 26 0
                                    

Dnes jdeme s Tomem k jeho rodičům na návštěvu bereme i Teddyho celkem se dost těším poznám rodiče mého miláčka užijeme si odpoledne jdeme k autu dali jsme vědět Herrymu že už vyjíždíme ten to zdělil zbytku rodině po půl hodině jsme dorazili před velký barák šli jsme ke dveřím zapomněla jsem že nemusíme zvonit že Tom má klíče:) když jsme vešli dovnitř tak jako první nás přivítal Tomův pejsek Tessa pak hned přiběhl Harry a za ním pak rodiče a Sam a ostatní sourozenci bylo už večer u Tomovich rodičů jsme přespávali seděli jsme dole v obýváku rodiče se s námi loučili že už si jdou lehnout pak už jsme tam seděli jen Já Tom Herry a Sam když bylo 22:00 tak jsme šli spát všichni s Tomem jsme spali v jeho pokoji měl to tam hezký šli jsme spát ještě jsme si teda povídali Tom se šel převléknout a já také když jsme byli prevléknutý tak jsem si tam přihlížela fotografie které měl Tom na zdi po chvíli jsem cítila jak se někdo dotýká mých bocích ten parfém znám otočím se a tam je Tom.
Co je? Zeptám se
Nic jen jsi krásná! Odpověděl
Chtěla jsem jít na poslat ale Tom mě přitáhl blíž k sobě a políbil mě hned jsem začala spolupracovat Tom mě
zvedl já jsem obmotala svoje nohy okolo jeho boků Tom se mnou šel k posteli tam mě položil cítila jsme jeho nahou hruď na té mé (dál si odmyslíme co se dělo xd)


Ahoj tak doufám že se vám tato kapitola líbila je další snažím se o to je dělat další takže doufám že se vám líbí!:)💘🙈

Love story [Tom Holland]💘Kde žijí příběhy. Začni objevovat