\\ MULTUMESC ! //

34 1 0
                                    

RALUCA POV.

E luni ora 7 si trebuie sa merg la liceu. Fuck.  Ieri am primit un mesaj de la diriga in care a zis ca o sa avem doi colegi noi.

Inainte sa mergem la liceu eu si sormea ne-am imbracat asa :

Inainte sa mergem la liceu eu si sormea ne-am imbracat asa :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na ca daca suntem gemene na stiti voi.

Dupa ce mancam , ne imbracam si ne machiem , eu , Alina si Marcus am plecat la liceu. In curtea liceului Marcus s-a dus la colegi lui iar eu si sora mea am ramas in curte cu Antonia si Mira.

AN: Ce faceti fetelor ?

A: Acum vorbeam cu Raluca despre baieti.

R: Da chiar voi stiti cine sunt noi colegi ?

M: Nu stim.

AN: Hai sa facem un pariu.Cine vre sa faca cu mine ?

A: Ma bag eu.

AN: Pun pariu ca baieti care vor veni la noi macar unu dintre ei se va indragosti de tine ?

A: BN . Pe 100 de lei ca nu o sa ma placa. Hai, Mira taie.


LA ORE.

Pe diriginta mea o cheama  ANA-MARIA MUNTEANU. ( o voi  insemna cu P )

P : Dragi elevi avem doi colegi noi. Pe care o sa ii invit aici.

Cand au intrat in clasa noi colegi sunt de fapt................ CRISTI SI VLAD MUNTEANU.


CRISTI POV.

C: Salut, eu sunt Cristi Munteanu , iar el e fratele meu geaman mai mare Vlad.

P: Va voi ruga sa va asezati in ultima banca de pe randul din mijloc.

Eu si Vlad ne-am asezat in banca si in fata noastra erau doua surori gemene.


IN PAUZA

ALINA POV.

In pauza vine Antonia si ne zice :

AN: Da bani pe pariu.

A: da , stai asa. uite.

Atunci Cristi se ridica din banca si vine la mn.

C: Hey , ca buna esti. Eu sunt Cristi. *** spune cu un zambet in coltu guri ***

A: Salut , eu sunt Alina , ea e sora mea geamana Raluca si ea e Antonia prietena noastra buna.

De odata se aude  o voce din spatele lui Cristi. Era Vlad.

V: Salut , eu sunt Vlad geamanul acestui indragostit. *** spune si pune mana pe umarul lui Cristi*

A: Salut, eu sunt , Alina.

C: Lasa glumele , nu-s bune , dar tu da . *** spune uitanduse la mine ***

\\ TRANDAFIRI ROSII // W CRISTI MNTWhere stories live. Discover now