Tanışma

318 6 2
                                    

Merhaba arkadaşlar :))) Bu hikayeyi zaman çabuk geçsin diye ve eğlencesine yazıyorum . Hikayemizde aşırı derecede çok küfür var rahatsız olan mesaj atabilir... Pek guzel olmasada (Sonucta herkes anasının karnından yazar olarak doğmuyor dimi as:daa ) Bildiğiniz gibi Milli Eğitim Bakanlığı bu sene Temel Öğretimden Orta Öğretime Geçiş diye bi sistem çıkardı ve bu sene bizimde bu hikayeyi yazacağım arkadaşla o sınava hazırlanmamız gerekiyor. Eğer tutarsa bölümler biraz aksaya yani gecikebilir şimdiden kusura bakmayin :)))

Melissu Aksoy : 18 yaşında lise mezunu Merkür Üniversitesinde Tıp Fakültesi Kazandı. Kumral mavi gözlü. Boyu 1,75 kusursuz ve güzel fiziğe sahip. Öykü ile 12 yıldır arkadaş . Ailesi İzmir'de yaşıyor.

Öykü Ataman : 18 yaşında lise mevzuyu Merkür Üniversitesi Mimarlık Fakültesi kazandı. Doğuştan sarışın . Mavi gözlü . Boyu 1,80 kusursuz ve guzel fiziğe sahip. Melissu ile 12 yıldır arkadaş. Ailesi İzmir'de yaşıyor.

Emir Çakıl : 19 yaşında Merkür Üniversitesi İşletme Fakültesi 2. sınıf öğrencisi . Boyu : 1, 85 . Kumral kahverengiye dönük gözlere ve kusursuz kaslı bir fiziğe sahip. Ailesi Amerika'da yaşıyor.

Mete Kaya : 19 yaşında Merkür Üniversitesi İşletme Fakültesi 2. sınıf öğrencisi . Boyu 1,82 Kumral kahverengi gözleri ve kusursuz vücuda sahip. Ailesi Antalya'da yaşıyor...

Zombi Hanife : 80 yaşında . Emir ile Mete'nin ev sahibi ...

Avukat Kerem Bey : Melissu'nun ailesinin avukatı .

Damla Özgenç : Melissu ve Öykünün Kampüsten arkadaşı..

Mert Erdem : Emir'le Mete'nin Kampüsten arkadaşı...

Yan KomşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin