Kaçamak

3.3K 5 2
                                    

Arkadaşlar İlk Hikaye Olmasına Rağmen Çok Heycanlıyım Ve Bir Umut Var Gibi Geliyor  İlk Bölümdede Söylediğim Gibi Eğer Tutarsa ... F:SDFSDgfd

 Öykü ile birlikte boktan çıkmış evimizi temizliyorduk . Evet hâlâ evdeydik ve temizlik yapıyorduk . Herkesin tatil resimleri ve videoları beynimize ne kadar eror versede ne kadar kıskançlık yapsakta tatil için biriktirdiğimiz paraların hiçbirini  harcamamıstık. Daha doğrusu harcayamamıştık desem daha iyi olur. herkes planını önceden yapmıs ve tatil mekanlarında yerlerini ayırtmıştı ve bizde yine ortada kalmıştık . Hergün internetten tatil sitelerinde dolaşsakta daha bir sonuç alamamıştık . Annem ne kadar İzmir'e gelin paranızı da harcamamış olursunuz desede biz İzmir'e gitmemekte karalıydık . Çünkü çocukluğumzdan beri aynı şehirdeydik ve sadece 4 yıldır ordan ayrı kaldık . Babam daha iyi eğitim almamız için Öyküyü ve beni İstanbuldaki Fenerbahçe Eğitim Kurumları Kolejine yazdırmıstı . Aslında İzmiri çok özlüyoruz ama her yerini adımız gibi ezbere bildiğimiz için sıkıcı geliyordu oralar bize . Macera arıyorduk belkide , eğlence felan . Başka yerleri gezip görme tutkusu sarmıştı içimizi ...

Öykü işini bitirmiş her zamanki gibi internette boşalan yer varmı diye  bakıyordu bende son olarak bulaşıkları diziyordum. Birden Öykünü bağırmasıyla irkildim

'' Melissuuuuuğğğğğğ Marmariste  1  oda boşmuş  koş abi koş ''

  '' Öykü Amuna Gorum  ne bağırıyon lan tırstım birden göt ''

 '' Offff Melissu Off diyorum kii şu Muğla tarflarında Marmariste 1 oda yani  ne dersin '' İkimiznde yüzünde bir Piç Smile Oluştu ve sonra

'' Kalk kızım kalk arayalımda yerimizi başkası almasın '' dedim .  Öykü hemen telefonunu aldı ve aradı

'' Alo . Mavera Otel Nasıl Yardımcı Olabiliriz ?''

'' Biz İki kişilik boş odayı ayırtmak istiyordukta ''

'' Immm. Bi saniye hanım efendi . İnternet sitemizdeki boş odadan bahsediyorsunuz değilmi ? ''

" Evet ''

'' Üzgünüz hanım efendi o oda daha demin ayırtırıldı ''

Biip Biiip Biip ve  karı telefonu Öykünün yüzüne kapattı ...

'' Öykü Bi Didime bak bakalım orda varmı ?''

'' hemen bakıyorum . 2 oda var ? hemen arıyım mı ? ''

'' Soruyomusun ???''

Öykü ve adamın uzun sohpetlerinden sonra evet Didim'de bir otelde yerimizi ayırttık ve yarın sabah gidiyoruz . Arada uzun bir sessizlik oluştuktan sonra bu sessizliği bozan taraf Öykü oldu

'' Oha ya şaka gibi şimdi biz tatilemi gidiyoruz ''

'' Yok Afrikaya hizmete gidiyoruz Allahım ya soruyomusun  bide ?''

'' Öfff Melis , gül biraz gül bak tatile gidiyoruz sen ben ve tatildeki meteorlar ''

yüzümde istemsizce oluşan piç smile sadece küçük bir smile olarak tutamadım ve haykıradım

'' Git kendine ayarla  o meteorlardan bi tane öykü sD:FSD  ''  

çaykıra çaykıra  ( Çaykıra çaykıra  = Haykıra haykıra yani sD:ASDA  benim deyimimle )  yukarı odama çıktım ve  pembe küçük bavuluma plajda giyeceklerimi (Mayolar , Pareom , Birkaç tane atlet , Şort ) koydum . Pembe Bavulumdan birazcık daha büyük olan bir valizede gezerken giyeceklerimi ( Kot şortlar , Tayt , Askılı elbiseler ...)  koyduktan sonra telefondan yarın sabah saat 9.30 'da Didime kalkan bir otobüste 2 kişilik bir yer ayırttıktan sonra Öykünün odasına gittim . Öyküde çoktan hazırdı . Sabah kaçta gideceğimizi ve kaçta kalkacağımızı söyledikten sonra odama gittim ve kendimi yatağa attım . Birazcık İnstagram'da dolaştıktan sonra uykunun yumuş yumuş olan ellerine bıraktım kendimi...

Sabah Öykünün iğrenç alarm sesiyle uyandım .

'' Yaaaaaağ Öykü ya su alarmı kapat ya da değiş müziğini amk ''

''Of tamam be slk şey  ''

'' Sağat kaç lağağağağağn  ''

'' Daha var Melis daha var daha 07.15 saat  2 saat 15 dakika var göt sen niye heycan yapıyon .''

''Of Öykü sabah sabah çekenicem seni ben duşa giriyorum malum yolda bok gibi kokmayı istemem '' Öykü duş kelimesini duyar duymaz koşmaya basladı önde ben arkada o tabii kazanan ben oldum . Öykü farketmesede yüzümde bir piç smile ve  hareketlerimde de zafer dansı vardı FD:GF Ben Otilia - Billionera eşliğinde duşumu alırken Öyküde kapıyı tekmikliyordu . Ehh yani eğer erken kalktıysan duşa önce sen gireceksin abisi. Ne demişler ... Dur lan unuttum neyse atalarımız yine bişe demiştir bunun hakkında da ama ben hatırlamıyorum ... Öykü kapıyı alacaklı gibi çalarken bende  bornozumu giydim musluğu dibine kadar açtım ve dişlerimi fırçaladım . Kremlerimide sürdükten sonra tamamdır ...

'' Melis yıllık banyomu yapıyosun kodumun malı çık şu banyodan ''

'' Nasıl oluyomuş Öykü hanım sende bana yapıyosun aynısını hea _? ''

göz kırpma eşliğinde lafımıda soktuktan sonra oda gidip , kot şortumu ve üzerine askılı salaş atletimide giydikten sonra buz mavisi converse ve saçlarıma fön çekip sırt çantamıda aldıktan sonra hazırım beybi .sd.dffs . Öyküde benimle aynı tarzda giydikten sonra ikimizde bavullarımızı aldık merdivenlerden aşşağı indiryorduk ben küçük bavullarım ile sakin sakin inerken arkamdan bang bang  diye ses çıkartarak inen öyküye baktım oha amk kız resmen gardrobunu tasıyo ... Öyküye dönüp hafif bi gülücük attıktan sonra önüme döndüm ve neyse bendee giycem onlardan dedim... Telefonumu elime alıp Taxsi çağırdıktaan sonra kapının önüne çıktık . Aha sıç Yan komsu Zombi Hanife geliyo . Zombi Hanife  Bizim evin eski sahibiydi burda 3 tane evi varmış birini sattı bize  , bizde onun iki evinin arasında yaşıyıp gidiyoruz birisinde kendisi yaşıyor birisindede bir gün ya kiralayacağını ya da çocuklarının gelip orda oturacağını söyleyip durur .  Neyse ... Zombi Hanife Öyküyle bana  yaklasıp

''Kızlar ben evi satılığa çıkartacaağımda tanıdığınız emlakçı felan varmı ''

öyle cırt bir sesi vardıkii . Dur bi saniye SATICAM mı dedi o . Ve ben yine kendimi alamadan ve piç smile eşliğinde sorumu yönelttim

'' Ne oldu Hanife Teyze çocukların gelcekti oraya''

'' Boşver kızım neyse benim randevum var oraya yetişmem lazım ''

Ne randevumu dedi o . Öyküyle birbirimize döndük ve şaşkın şaşkın bakıyorduk . 18 yaşındaki kızların yok 80 yaşındaki ninenin evgilisi var hay ammuh karı. Ben bunları düşünürkene taxi çoktan gelmişti bizi otogara götürmesini istedik ve götürdü

''Pardon borcumuz ne kadar acaba ?''

'' 25 tele hanım efendi '' parayı uzatarak

'' Buyrun ''

diyen Öykünün kibarlığına hayran kaldım . Öykü kibarlık yapmıstı bizim kaba Öykü . Biz otogardan içeri girdik ve Metro turizimin İstanbuldan kalkan bilet alma yerine geldik ben

'' Pardon dün 09.30'a İstanbuldan Aydına 2 kişilik yer ayırtmıştık ta acaba bilet alabilirmiyiz ''

'' Tabii Buyrun hanım efendi ''  Peronu bulup otobüse gittik ve numaraların yazdığı  2 ve 4 koltuklarına baktık . Allah allah bi aksilik var heralde

'' Pardon Beyefendi kalkarmısınız burası bizim yerimizde ''

oldukça ciddi bir tavırla

'' Hayır Hanımefendi bu iki koltuğu ben aldım ''

'' Hoyor honomofondo bo oko koltogo bon oldom  Valla de ama nedense bizim koltuk numaralarımızda bunlar ''

'' Hanımefendi zorluk çıkarmayın lütfen yoksa ... ''

'' Ne ne ? Yoksa ne ? Siktir lan surdan göt ''  

Öykü

'' Bu otobüsün hostesi kiiim ''

diye bağırdıktan sonra yanımıza gelen adama biletleri gösterdik ve adamı kaldırdık adam  12 numaralı koltukta oturyomus meğersem boşuna ağzımı bozdum  bea . Yok ama amk hakketti ... .

  

Yan KomşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin