Říkal ještě něco?

339 29 3
                                    


Pohled Michala:

,, Pravděpodobně áno."
Odpověděl a stále ze mě nespouštěl oči.  Cítil jsem, jak se ta dobrá, slabá stránka ve mě opět dere napovrch. Zdá se, že mu na tom klukovi vážně dost záleží. No dobrá nechám tě být s ním ale nezapomínej pořád tu jsem tak se mě nesnaž potlačit.
Změnil jsem se zpátky a moje ledové alter-ego šlo zase spát. Ve stejnou chvíli se i Erik vrátil do normálu.
,, Tak už víš moje tajemství."
,, Ty to moje tiež."
Alespoň neví, že jsem Gejmr.
,, Nechceš si sednout a dát si to kafe?"
,, Hej."
Připravili jsme kafe a povídali si, víc jsme se poznali. Jak jsme původně měli v plánu.
,, Chcel som sa ťa spýtať. Keď si bol, ten ľadový...prostě.. keď tu bolo tvoje druhé ja. Oslovil ma Kelo. Ako to mohol vedieť? Neznáme sa, tak ako?"
Proto si s ním tak rozumím a táhne mě to k němu. Je to Kelo.
,, Já... nevím, ehm říkal ještě něco?"
,, Nie... už nič zaujímavé."
Tón a nejistota jakou to řekl, mi prozradilo, že lže. Řekl mu ještě něco a evidentně podstatného. Proč mi to ale nechce říct? To, že jsem Gejmr to není protože, by věděl že se známe. Napadla mě ještě jedna věc a ta je možná ještě horší. Řekl mu co k němu cítím?...

Jak Kelo naloží s tím, že ví co k němu Michal cítí? Kdy pozná, že Michal je Gejmr?  Nebudou dělat problém jejich alter ega?

Two People, Two Souls, One LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat