5 yıl sonra
O gecenin üstünden 5 yıl geçmişti ve Dipper her yaz olduğu gibi esrarengiz kasabaya gidiyordu, her ne kadar burada vakit geçirmekten hoşlanıyor olsada burası eskisi kadar eğlenceli değildi ilk geldiği zamanları hatırlıyordu da Cüceler ve şekil değiştiren yaratık gibi bir sürü değişik şey çıkmıştı karşısına o günlük sayesinde şimdi ise çözülecek gizem kalmadığı için tek yaptığı o günlüğü tekrar tekrar okumaktan başka birşey değildi.
Otobüs durduğu anda Mabel waddles'ı alıp hızla otobüsten ayrılmıştı, valizler her yaz olduğu gibi bana kalmıştı ilk onun valizini indirdim sonra kendiminkini ve ardından iki valizle kulübeye ne kadar hızlı gidebiliyorsam o kadar hızlı gitmeye başladım kapıya vardığımda Soos beni görüp valizlerden birini aldı ve yukarı çıkarmama yardım etti.
Bir iki saat kadar Soos ve diğerleri ile takılıp sonrasında günlükle birlikte ormana gitmeye karar verdim.
Her zaman altına oturup günlüğü okuduğum ağaca gidiyordum onbeş dakika kadar yürüdükten sonra üstüne ismimi yazdığım ağacı gördüm ve ona doğru ilerledim.Ağacın yanına geldiğimde daha önce esrarengiz kasabada hiç görmediğim sarışın bir çocuğu gördüm. benle aşağı yukarı aynı yaşta olduğunu düşündüğüm çocuğun ağacın altında elinde kalınca bir kitapla uyuduğunu gördüm.
Onu uyandırmak istemediğim için bulunduğu yerin hemen karşısında duran ağacın altına oturup günlüğü okumaya karar verdim bir saat kadar sonra gözüm istemsizce günlükten sarışın çocuğa kaymaya başlamıştı ona bakıp duruyordum, uyurken tatlı görünüyordu ve oldukça güzel bir yüze sahipti, üstünde beyaz üçgenli bir tişört vardı altında ise siyah bir pantolon.
Burnunun üstüne konan kelebek onu rahatsız etmişe benziyordu ve uyanmak üzere gibi duruyordu bense ne kadardır onu izlediğimi bilmiyordum. Gözlerimi ondan ayırmak istiyordum ama onda ilgimi çeken bir şey vardı ve bakmayı kesemiyordum.
Sonunda uyanmıştı ve kelebekte o uyanır uyanmaz uçup gitmişti. tam karşısında oturduğum için ilk gördüğü şey bendim ve gözlerini bana dikmiş bakıyordu bende ona bakıyordum, karşılıklı ve biraz rahatsız edici bakışmamızı bozmak için kafamı günlüğe çevirdim ama onun gözlerinin hala üstümde olduğunu hissedebiliyordum.
İki dakika kadar sonra tekrar ona baktım ve ben baktığım anda o da benim biraz önce yaptığım gibi elindeki kitaba bakmaya başlamıştı o bunu yaparken onun gözlerinin altın sarısı olduğunu yeni fark ediyordum tuhaftı ama sarı saçları ve sarı gözleri ona çok yakışıyordu.
Bir zaman sonra konuşmaya karar verdim günlük hala kucağıma açık duruyordu, günlüğü kapatıp yerimden kalktım ve sarışın çocuğun yanına gittim. En azından bu yaz yeni bir arkadaşım olabilirdi.
"umm.. buraya oturabilir miyim?" Dedim hemen yanını göstererek, o ise konuşmak yerine kafasını kitaptan kaldırıp bana baktı ve kafasını olumlu anlamda salladı. bende yanına oturdum "her yaz buraya geliyorum ama seni ilk defa görüyorum buralarda yeni misin?"dedim "evet kardeşim will ile buraya dün geldik" dedi "gerçekten mi kardeşim ile bizde bu gün geldik. önceden de geldiğim için burayı biliyorum istersen sana bir gün tüm kasabayı gezdirebilirim" dedim ve gülümsedim
"ben Dipper" elimi uzattım "ben de Bill" elimi tuttu ve el sıkıştık "tanıştığımıza memnun oldum"°
°
°
Normalde daha uzun bir bölüm olacaktı ama yanlışlıkla bölümü sildim, sonra tekrar yazmak zorunda kaldım bu yüzden biraz isteksizdim. yinede umarım hoşunuza gidebilecek bir bölüm olmuştur °^°
Ben kaçar ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu olmanı istiyorum | Billdip |
FanfictionSanırım fandom öldü ama ben yazmaya devam edeceğim :3