erken pişmanlık

2.3K 248 59
                                    

*neler oluyor hayatta Whatsapp grubu*

Taehyung: köpej hibi pidmanim

Hoseok: ne diyo bu mal

Seokjin: sarhoş musun lan sen

Taehyung: ebet aklıma bebeğimin kokuau gelfi ve sahros oldum

Hoseok: sahros sjbxbxbejsjxjdkejjxj

Seokjin: ulan amk salağı zaten ben biliyordum bir boklar olduğunu

Taehyung: hyung ysnima gel önümü gorebiluyorum

Hoseok: konum at geri zekalı konum at

Seokjin yanında Hoseok ile etrafta Taehyung'u arıyorken yolun kenarında oturmuş kendi kendine konuşan salak arkadaşlarını görünce ikisi de gözlerini devirmeden edemedi.

Taehyung onları görünce kendi kendine konuşmayı bırakıp kaşlarını çattı.

"Gidin lan." Seokjin istemsizce gülerken Hoseok elini kaldırıp sinirle Taehyung'un kafasına bir tane geçirdi.

"Aptal bizi sen çağırdın. Başlarım sahroş olmana he." Taehyung hemen dudağını büzüp ağlamaklı bir ses çıkardı.

"Siz de beni haksız görüyorsunuz değil mi?" Seokjin istemsizce karşısındaki bedenin yanına oturup ona sarılmak istedi. İki tarafta kötü durumdaydı. Belki her şey salak arkadaşı yüzünden olmuştu ama ilk önce onu baştan sona dinlemeleri lazımdı bunu ikisi de biliyordu.

Hoseok Taehyung'un sağına Seokjin de soluna oturdu ve Taehyung'a kocaman sarıldılar. Taehyung pek ağlamazdı. Duygularını hep içinde yaşardı. Ama gerek alkol gerek aşk acısı onu berbat bir hale getirmişti. Ağlamaya başladığında Seokjin onun saçını okşadı Hoseok'da sırtını sıvazladı.

"Sanırım bize anlatman gereken bir şeyler var Taetae." Hoseok onun yaşlı gözlerine bakıp konuştu.

Taehyung başını sallayıp yarım yamalak konuşmaya başladı.

"Bebeksi tavırlarını sevmiyordum. Çünkü ben ne zaman içimdeki çocuğu birine açsam yüz üstü bırakılıyorum. Ona dayanamıyorum. Dünyanın en güzel en masum çocuğu gibi görünüyor. Ben piçin tekiyim." Tekrar ağlamaya başlarken Seokjin sıkıntı ile ofladı.

"Tamam ayılınca anlatırsın. Hadi eve gidelim." Taehyung hemen inkar etti.

"Kendimdeyken anlatamıyorum. Defalarca denedim. Onun babası yüzünden böyle olduğunu bildiğim hâlde hala ona güvenemedim. Beni terk etmeyeceğine emin olmadım."

Hoseok Taehyung'u zorla tutup yerinden kaldırdı.

"Yeter bu kadar. Bunları bize değil evinden 2 haftadır çıkmayan tavşan sevgiline anlatmalısın."

Taehyung tekrar inkar edecekti ki Seokjin eli ile onun ağzını kapatıp Hoseok ile onu yürümeye zorladılar.

Taehyung konuşmayınca Seokjin elini oradan çekip yürümeye devam etti.
Taehyung kusmaya başlamadan önce konuştu.

"Benim yüzümden ağlıyor mu?"

Arkadaşlar pat diye başladım bu fice. Sağı solu yok o yüzden hızlı ilerlemeye çalışıyorum. Hem yeni bölüm beklemiyorsunuz hem de okurken sıkılmıyorsunuz. Beğenmiyorsanız lütfen belirtin 😭❤️

revolution || taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin