Klaar maken

30 0 0
                                    

-HYUNG KOM OP SNELLER!!!-Riep Jungkook tegen Taehyung die een uur lang zijn knuffel konijnen aan het inpakken was.

-Ja, ja wacht even nog 20 knuffels en ik ben klaar!-Riep Taehyung tegen Jungkook die de hele tijd aan het zeuren was. Uiteindelijk was Taehyung klaar en gingen ze naar beneden waar de hyungs aan het wachten waren. 

-EINDELIJK!!! ZO LANG DAT JULLIE INPAKKEN!!-Riep Yoongi boos tegen Taehyung en Jungkook.

-Ja, bedankt Taehyung...-Zei Jungkook een beetje boos. Seokjin en Namjoon stonden bij de auto als ouders die op hun kinderen aan het wachten zijn. Ze hebben de koffer van Taehyung en Jungkook in de kofferbak gezet, en gingen in de auto zitten. Jin zat aan het stuur want de andere waren daar te lui voor.

-En? Naar waar moeten we?-Vroeg Jin.

-Eerst moeten we naar de luchthaven.-Antwoorde Namjoon.

-Wat is het adress?-Vroeg Jin weer.

-112 Haneul-gil, Gangseo-gu.

-Oke, waar moeten we dan?

-Naar de vliegtuig die naar Belgie vliegt, dan naar Burgen of Bruggen weet ik niet meer.

-Misschien naar Bergen?

-Ja, Bergen. Dan naar het hotel.

-DAAR GAAN WE!!-Riep Jin, en reedt naar de vluchthaven. Toen ze er waren, kwamen allemaal fans die op hun liepen voor een foto of handtekening. Yoongi was zo boos dat die een fan meisje geduwd heeft, ze viel maar het kon Yoongi niks schelen. Ze begon te huilen, maar het kon hem nog steeds niks schelen. BTS zat al in het vliegtuig met een hele boel fans, gelukkig moeten de passagiers op hun plaats blijven zitten tot de vlucht voorbij is. Namjoon zat op zijn gsm, Jin keek naar een folder over het hotel waar ze gaan wonen, Yoongi zat op zijn gsm, J-Hope zat op zijn gsm, Jimin zat op zijn gsm, Taehyung zat op zijn gsm en Jungkook zat te zeuren.

-Jin hyung, naar welke hotel moeten we? Naar welke school moeten we dan? Hoe gaan we naar school gaan? Wat gaan we de hele tijd doen?

-Jungkook wacht even ik ben aan het kijken!!! En stop met zeuren!!

-Oke..-Zei Jungkook en stopte met zeuren. Zo zaten ze 6 uur te vliegen. Uiteindelijk waren ze in Belgie. Ze moesten in Brussel zijn, maar 

flashback

-Naar de vliegtuig die naar Belgie vliegt, dan naar Burgen of Bruggen weet ik niet meer.

-Misschien naar Bergen?

-Ja, Bergen. Dan naar het hotel.

flashback end

Ze waren in Henegouwen. De hotel waar ze moesten zijn hebben ze niet gevonden, de school ook niet. Dus hebben ze een andere hotel en school gevonden. Die hebben hun spullen in de hotel gelaten, en gingen wandelen of beter gezegt de maknae line ging naar school, de hyungs gingen wandelen behalve Yoongi. Die moest perse de bedden in het hotel uitproberen om de beste en zachtste die voor zijn lichaam past te kiezen. De maknae's waren op school. Ze dachten dat vanaf het moment dat ze hun ene voet binnen zetten, alle meisje op hun gaan lopen voor een foto of handtekening. Zoals altijd dus, maar in plaats daarvan heeft geen een kind naar hen zelfs gekeken.

-Hyung's, is dit normaal voor een ster?-Vroeg Jungkook verbaast.

-Hoe bedoel je?-Antwoorde Jimin met een vraag op Jungkook zijn vraag.

-Niemand heeft naar ons toe gelopen.

-EINDELIJK, NIEMAND GAAT ONS NU LASTIGVALLEN!!! YESSSSS!!! VRIJHEID!!!-Riep Taehyung door heel de school. Iedereen keek naar hen als naar een stel idioten. Toen kwam de directeur heel erg boos op ons af. Maar in plaats van te roepen gebeurde er iets anders.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BTS in Belgie.Where stories live. Discover now