Kapitel 18

104 1 0
                                    

• Jesys perspektiv•

Oscar ville att vår sista dejt skulle va bio, bowling och middag. Något extra mår jag säga. Vi skulle mötas klockan 3 utanför bowlinghallen. Så nu stod jag här och väntade på honom.

- Hej. Jag hoppade till och vände mig om. Där stod Oscar och skrattade.

- Vad är det? sa jag och satte armarna i kors och spelade sur.

- Du skulle sett dig själv, sa Oscar efter han hade skrattat klart och pussat mig i pannan, Ok, man kan inte vara arg på någon som pussar en på pannan.

Vi gick in i bowlinghallen och fixade bana, skor och bowlingklot och skrev in våra namn.

Själv så kan jag inte bowla för fem öre, kanske för ett, så ja Oscar vann. När vi ställt tillbaka kloten och skorna så gick vi mot busshållplatsen då vi skulle ut med någon båt som hade en resturang på. Ett bord var speciellt. Det var extra fint och det var vårt.

Att sitta och prata med Oscar var supertrevligt. Men efter en timme gick båten iland och vi fick springa till bion. Han lät mig bestämma film och jag valde tillslut ''The fault in our stars'' på engelska med svensk text. När vi kom in i salongen så var den nästan full.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Förlåt för dålig uppdatering av denna. Vill bara säga att detta är även näst näst sista eller näst näst näst sista. Men det kommer en uppföljare ju!// Mangan😋

All over the worldTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang