-Letivasyon

35 1 0
                                    

Bu güne kadar illüzyonistlerin nasıl uçabildiklerini, nasıl havada asılı kalabildiklerini merakla izledik ve çözmeye çalıştık. Her ne kadar bu göz yanılmasını çözemesek de böyle bir olayın olamayacağını biliyorduk. Peki ya bildiğimizi sandığımız şeyleri aslında yanlış biliyorsak? Böyle bir şey mümkün olabilir mi? Ağırlığı olan bir cisim havada kendi başına asılı durabilir mi?

İşte tam da burada levitasyondan bahsedebiliriz. Levitasyon yada başka bir değişle yükselinim, özgül olarak havadan daha ağır nesnelerin fiziksel bir yardım almadan havada asılı durması yada gezinebilmesi olayına verilen isimdir. Peki nasıl oluyor da havadan daha ağır bir nesne hiç bir fiziksel yardım almadan uçabiliyor?

Levitasyon egzersizi:
Buradaki egzersizi tek başınıza ya da grup arkadaşlarınızla yapınız:
Masanın üzerine tahtadan yapılmış küçük bir cisim koyun.rahatça oturup gevşeyin... Dikkatinizi cisminize yoğunlaştırın... Onun ağırlığını zihnen hissedin... Cismin ağırlığını azaldığını, giderek hafiflediğini hissederken, şuurunuzun daha çok yoğunlaşmasına ve derinleşmesine izin verin... Cismin ağırlığını kaybettiğini hissettikçe daha derin nefes alın ve nefesinizi verin... Her nefes alış verişinizde cisim daha da hafifliyor... Ve siz bunu hissediyorsunuz... İçinizden gelen kuvvet yer çekimini kolaylıkla yenmeye başlayacak... cismin iyice hafiflediğini hissettiğinizde, onun yavaş yavaş yükselmesi için kesin bir emir vermeye başlayın.Eğer imajiasyonunuz tam şekillendiyse ve konsantrasyonunuzu gerektiği kadar yapabildiyseniz düşünce gücünüz cismin havalanmasını sağlayacaktır.

İNSANLARIN SAKLI GÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin