Κρατούσε στο χέρι της ενα μικρο γαλάζιο μαντήλι που το άφησε να πέσει πριν τα μαχαίρια την αγγίξουν.Έκλεισε τα μάτια και πήρε ανάσα. Τα χέρια τους κατέβηκαν άπραγα
Οι λάμες ουρλιάξαν σαν θυμωμένα θηρία όταν δεν γεύτηκαν το αίμα της."Κάνω χρήση του δικαιώματος μου και ζητάω αναβολή "
Τα μαχαίρια καρφώθηκαν γύρω της σημάδι οτι δέχτηκαν το αίτημα της.Μια νεαρή μικρόσωμη γυναίκα με κάτασπρα μαλλιά την πλησίασε. "Αρανέτ είσαι σίγουρη; Θα μπορούσες να ζητήσεις δεύτερη δική και να σωθείς , αν εφαρμοστεί η Αναβολή χάνεις το δικαίωμα.
Πήρε ένα μαχαίρι απο το έδαφος χάραξε το εσωτερικό της παλάμης και άφησε το ασημένιο αίμα να πέσει.
"Ορκίζομαι στο ιερο αίμα της μάγισσας που μέσα μου κυλάει πως ότι πω θα είναι η σεβαστη αλήθεια. Ζητώ να παραμείνω μέλος της ομάδας μέχρι να σκοτώσουμε το τέρας. Ζητώ την βοήθεια σας για να την καταστρέψουμε.Προσπάθησα μόνη μου και απέτυχα .
Μόλις η φωτεινή νύχτα ανατείλει στον κόσμο μας.
Ο πρώτος υπηρέτης θα προσκυνήσει την ματωμένη βασίλισσα.
Το αίμα δεν είναι αρκετό για εκείνη. Ζητάει κατι ισχυρότερο.
Υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια που δεν γνωρίζετε.
Η Λεβιάνα δεν έγινε μόνο μια φορά βαμπίρ.Η πρώτη ήταν στην κοιλιά της μητέρας της.
Η δεύτερη μόλις γεννήθηκε οταν ο πατέρας της
την σκότωσε και ύστερα την δάγκωσε.
Δίνοντας το αίμα του και το αίμα της νεκρής μητέρας της που είχε ακόμα στα χείλη του.Εγώ την μεγάλωσα. Η Ευγενία με παρακάλεσε να γίνω νονα της και να προσέχω την κόρη της αν της συμβεί κάτι.
Θυμάμαι όταν κατάλαβα πως αποζητουσε με λαχτάρα το αίμα
Έπρεπε να την αφανίσω. Αλλα πώς θα μπορούσα να σκοτωσω
την κόρη της καλύτερης μου φίλης ;Να βλαψω εκεινο το πλασμα που είχε τα μάτια του,τα ματια που αγαπούσα.Της εδινα ένα ειδικό βότανο
για να αναστείλω την πραγματική της φύση. Νόμιζα πως ήταν απλως ενα άτυχο παιδί που η μητέρα του δέχτηκε επίθεση απο βαμπίρ λίγο πριν γεννηθεί. Είχα τοση αγνοια και φέρθηκα τοσο αλαζονικά και επιπόλαια που δεν σκεφτηκα να ρωτήσω τον καθρέφτη.Πίστεψα τα φαινόμενα για αληθινά γεγονότα.
Ερωτευτηκα τον πατέρα της.Τοσο καλός και ευγενικός.
Τοσο μελαγχολικός μετα τον χαμό της γυναίκας του.
Ενας θλιμμένος χηρος που έχασε την σύζυγό του μετα απο μια περίεργη αφαίμαξη. Δεν ειχε όρεξη για ζωή και εγώ προσπάθησα να τον βοηθήσω να σταθεί στα ποδια του.
Η φωνη του έτρεμε οταν μιλούσε για την Ευγενία του.
Έδειχνε σαν πληγωμένο ελάφι που έχασε το ταίρι του.
Ολα ενα θέατρο! Ηταν ο αρχηγός της ομάδας μας".
ESTÁS LEYENDO
Η Χιονάτη πρέπει να πεθάνει
FantasíaΜεγάλωσα ενα τέρας που έπρεπε να καταστρέψω και τώρα δικάζομαι απο την ομάδα του καθρέφτη. Θα έχω άραγε την ευκαιρία να πω την ιστορία μου η θα ζήσω παγιδευμένη σε θρύψαλα; Πρώτη θέση στην κατηγορία φαντασίας, στον διαγωνισμό starterliste2019 ΠΡ...