00

107 17 0
                                    

Cél: El csábítani Kim Taehyungot.

A sápadt, sötét hajú fiú írta a szalvétájára legalább célját, az új iskolai évben legjobb barátja előtt.

- Komolyan ezt fogod tenni ? - kérdezte Hoseok, figyelve  legjobb barátját.

-Nincs más választásom, ez az utolsó évem és még egyetlen szót sem szóltam hozzá annak ellenére hogy mindig is egy osztályban voltunk. - Yoongi különböző rajzokat kezdett el rajzolni a többi szalvétára, arra koncentrálva, hogy egy olyan tervet készítsen, amely segítségével a barna hajú fiúnál észreveszi őt.

-Van barátnője, nem ?

Yoongi újra írni kezdet az első szalvétára.

Akadály : 1) Van barátnője.

-Barátnője van, és az hogy még soha nem láttak fiúval romantikus módon, ami nem viccből volt, nyíltan heteroszexuálissá változtatja.

Akadály : 2) Heteroszexuális
 
-Szörnyű vagy abban hogy az érzéseidet kifejezd ; vagy megsíratod az embereket,  vagy ők értenek  félre téged .

Akadály : 3) Rosszul fejezem ki önmagam.

- Nem fogsz olyan könnyen közeledni hozzá, vagy tévedek?

Akadály : 4) Felénk vagyok

- És mind közül a leg fontosabb - Hoseok_ok szórakoztatta ez a helyzet - Te vagy.

Akadály : 5) Min Yoongi vagy.

Yoongi el olvasott mindent amit írt. Elemezte, tanulmányozta, megnyalta, érezte....

- Ez nehezebb lesz mint gondoltam.

-Same.
 

*Sziasztok 😊 ez az élő könyvem remélem tetszeni fog ☺
Ha lehet akkor minden nap fel fogok tölteni egy új részt 💜

Cél / Akadály TaegiWhere stories live. Discover now