01

99 14 12
                                    

Cél : Taehyung észre vegyen.

《A lényeg az, hogy először észrevegye a létezésem, nem?》

Yoongi elkészítette a főtervet, hogy Taehyung észrevegye, hogy ő is lélegzik ezen a bolygón, már csak végre kellett hajtania.

Hoseok lenne a guruja az első tervében, és nyilvánvalóan segített neki mert egy kedves ember, aki bármit megtesz a szeretteiért.

- Legyen egyértelmű, hogy ezt azért  teszem, mert felajánlottad hogy egy hónapig meg csinálod a házi feladatomat. - Jelentette ki a barna hajú fiatalember, aki a  Jung Hoseok nevére hallgatott.

- Fogd be, bitch, koncentrálásra van szükségem.

- Yoongi többször is átnehézte tervét. Vigyázott minden apró részletre,  arra gondolva hogy ha valami rossz történik, könnyen meg tudja majd oldani.

De Hoseok egyre csak ingerültebb lett.

- Szüksége van koncentrációra ahoz hogy  "nekimenj " a vállának?

Igen, ez volt a terve. Egyszerű  és olcsó; ez a  két dolog, amely az életmódját szabályozta.

A terv egyszerű: a csengő az osztályváltáshoz szól, kb. 30 másodperc múlva  - igen, igen,  Yoongi eléggé  pontos volt.

Yoongi és Hoseok kihagyták az osztályukat, hogy ez a csodálatosan tökéletes tervet megvalósithathasák.

Yoongi ismeri Taehyung órarendjét, mert szerelmes fiúként jó munkát kell végezen.
Taehyungnak jelenleg  nyelv órája van, az osztály ezen a folyosón van. Amikor a csengő szólni fog , akkor kezdődik az akció.

Yoongi úgy közeledik majd hozzá  mint egy Victoria Secret modell. Rázza meg a haját, mozgassa a csípőjét, és egy "fuck me" pillantást vet rá; tök normális.

Finoman bele ütközik a vállába, és amikor Taehyung meg fordul hogy rá nézhesen  - mert biztos benne hogy meg fog fordulni  - Yoongi rákacsint, és a csípőjét még jobban mozgatja majd miközben el megy.

- Tökéletes.- mondta a sötét hajú fiú, miután  megmutatta Hoseoknak tervét rajzocskákban. - Yoongi ... azt sem tudom el mondani, hogy hol van a hiba a tervedben. - mondta barátja, aki a rajzokat nézegette.
Összehúzta a szemét, amikor elérte azt a rajzot, ahol Yoongi csípőjét Taehyung előtt mozgatta.

《 Talán egy 5 éves kis gyerek rajzolta mindezt? 》

《 Mielőtt mozgatnád a csípődet, kéne  legyen csípőd...és feneked...de ő olyan mint egy kibaszot tábla》

- Lássuk - el vette rajzait- te szerinted, hol  hibáztam?
- a születésedkor.
 - Azt hittem, már túl léptünk  ezen! - Sóhajtott Yoongi miközben a idegesen a  hajába turt.

Hoseok mint legjobb barát...iszonyatosan stresszes.

Ahogy lenézett, látta Elmo óráját. - Holy Shit! - Yoongi hatalmasra nyitotta szemeit, amikor rájött mennyi is az idő. - A csengő szólni fog--

<<Szólt a csengő>>

A diákok úgy indultak el, mint a vadállatok. A folyosó gyorsan megtelt, Yoongi lefagyott, és csak bámult maga elé.
Nagyon sok ember volt, erre miért nem gondolt ? Nem volt mentő  terve, vagy valami, ami segíthetne neki. Nem volt a legmagasabb fickó, de biztos voltam benne, hogy ha kb. Három centiméterrel nagyobb lenne , akkor nem kell a lábujjhegyen állnia, hogy meg kereshese azt a barna hajú fiút, melyik mindig  haj pántott hordot.

《Várjunk csak, ő magas, biztos észre veszem majd ha közeledik》

Yoongi aba hagyta a lábujjhegyen állást, és a folyót figyelte mozdulatlanul.

- Ott van. - mondta a mellette álló  Hoseok.

Yoongi követte barátja pillantását, és akkor meglatta azt akit mindennél jobban vágyott..

Kim Taehyung.

Magas, barna hajú és egy mosoly, ami aranyat ér... vagy talán a veséje.
Azt a farmer kabátot viselte, amely olyan jól illik hozzá, ugyanaz a kabát amit Yoongi akkor láttok  amikor Taehyung  első évében érkezett vele. Korábban kicsit nagy volt neki, de Taehyung egyike azoknak a srácoknak, akik a pubertás jól fejen vágott, tehát most nagyszerűen állt rajta.

És Yoongi? 15 éves korában abbahagyta a növekedést.

- Mész már te seggfej?!

Hoseok bátorító szavai is aranyat érnek.

Yoongi megnyalta ajkait, majd elindult Taehyung  irányába.

《Szent szar, Szent szar, Szent szar, Szent szar》

Soha nem volt még ennyire közel hozzá...
És ha inkább el menne és hagyná az egészet?

Nem érezte magát eléggé bátornak ahoz hogy neki menjen a valának.
Mi van akkor ha el törik a vála ?
Várjunk csak...Yoongi nem Hulk, egy kis szekrényt is alig bír el tolni.

De mi van akkor ha el esik Taehyung előtt?
Mondjuk ezzel is fel hívhatja magára Taehyung figyelmét.

《Mi van akkor ha előtte  kapok egy rohamot, a földre vettem magam egyenesen a lábához miközben habzik a szám ??!! Brrrr 》

Akadály :1) Van barátnője

A csinos Jennie átölelve Taehyungot sétált, hatalmas mosollyal az arcán, ahogy a gesztenye hajú fiú egyre közelebb húzta magához.

És megcsókolta.

 Rövid volt, de elegendő ideig tartott ahhoz, hogy Yoongi elfelejtse az egész tervét, és úgy döntsön, hogy büszkeségével együtt ell megy melegebb éghajlatra.

.
.
.
.

* Jennie helyet nyugodtan oda képzelhettek mást lányt 😊 én csak azért választottam őt mert az egyik kedvenc női idolom 😊

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 16, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Cél / Akadály TaegiOnde histórias criam vida. Descubra agora