Ranní plížení do mého pokoje byl opravdu bojový úkol. Ještě, když jste v domě s pěti dalšími muži.
Koukala jsem škvírou mezi dveřmi a čekala až bude chvíle klidu. Když jsem nic neslyšela, vstoupila jsem na chodbu.
,, Coco? "
Do háje! Nee!
,, Umm." otočila jsem se na Freddieho.
,, Byla jsi u Roge? " ušklíbl se.
,, Já-já byla jsem s Rogerem ve sprše." vypískla jsem a Freddie vykulil oči
,, Teda chci říct, že jsem byla u Rogera ve sprše, protože u mě neteče moc teplé vody." uchechtla jsem se a nervózně si skousla ret.
,, Zlatíčko, neumíš vůbec lhát. " zavrtěl hlavou a usmál se.,, Paul mi to včera řekl, ale věř mi, že já tě soudit nebudu, ať to mezi sebou máte jakkoliv. "
,, Mohl by sis to zatím nechat pro sebe. Vím, že se to asi dlouho neutají, ale alespoň ještě chvíli. Je to trochu komplikované. " skousla jsem si ret.
,, Já jsem ten poslední co by vás měl soudit. "špitl Freddie a já otevřela pusu dokořán.
,, Nikdo nejsme svatý. " pousmál se a já si na jednu stranu oddechla. Tušila jsem, že Fred s Mary už nejsou tak zamilovaní, ale nejsem bonzačka, abych hned šla vše nauka Mary. Tohle si museli vyřešit sami.
,, Děkuju Frede."
<°>°>
,, Rogi ta písnička je prostě divná." řekl John zmateně, když si četl text písně ehm o mě.
,, Není, vám se prostě nelíbí protože je odemě. " založil si ruce na hrudi.
,, Tak to není. Jen ty písnička prostě není dost citlivá." ohradil se Bri.
,, Není citlivá? Dal jsem do ní vše." zvedl hlas.
,, Promiň Rogi, není to taková pecka, abychom ji dali na album. " podrbal se na zátylku Fred.
,, Ta písnička je jedna z nejlepších co jsem napsal." zakřičel Roger až všichni nadskočili.
,, Taylore prostě jí tam nedáme." zaprotestoval Brian. Roger se vzpřímil a místnosti se ozvala rána, způsobená židlí která letěla vzduchem.
,, Zbláznil jsi se?! " vykřikla Freddie.
,, Běžte do hajzlu!" křikl Roger a velmi naštvaně se odebral po schodech nahoru, zřejmě do svého pokoje.
,, No tak, Rogere! " zavolal na něj John, jenže tenhle blonďák se jen tak nedal.
,, Nechte ho. On se uklidní." špitl Fred.
<°>°>
Neuklidnil se. Už přes tři hodiny totiž pan Taylor trucoval v pokoji a nevyšel z něj.
Právě teď se s klukama poslouchali za dveřmi. Neslyšeli jsme vůbec nic a to nás znepokojovalo. Čekali jsme vše, kopání do věcí, nadávání, možná i brekot, ale to ticho….
,,Jdu tam. " řekla jsem už napjatě a otevřela dveře.
,, On tu není." řekl zmateně John.
,, To vidím taky. " broukla jsem a prohlížela celou místnost.
,, Jdeme se podívat do zbytku domu."
,, Rogere vylez. To není vtipný. " zavolal Fred a všichni zmateně opustili Rogerův pokoj.
ČTEŠ
Different eyes/ Roger Taylor ✔️
RomanceByla jsem s nimi od začátku, stala se jejich návrhářkou a nejlepší přítelkyní, ale pro jednoho z nich jsem chtěla být víc, mnohem víc. Jenže jsem nikdy nebyla tou, která by se po něm plazila,jako všechny ty ostatní. Se svým nízkým sebevědomím a odli...