Perspectiva Mayei
Mă uit în oglindă, cea din fața mea nu sunt eu, unde este zâmbetul meu?
Acum 6 luni eram o studentă normală, cu vise mărețe și o familie perfectă! De când a apărut el în viața mea, totul s-a schimbat! Nu mă mai recunosc!
Mă uit în oglindă și văd altă eu, una mai vulnerabilă, mai neînsuflețită și mai tristă..!
Se apropie ora cinei, va trebui să mă prefac din nou, îmi aranjez puțin rochia neagră, mulată pe corp si cu spatele gol, îmi pun cel mai credibil zâmbet pe față si cobor!
În josul scărilor îl zăresc pe tata, îmbrăcat în costumul său negru, se întoarce și îmi zâmbește, era vizibil emoționat,normal, nu va recunoaște asta niciodată, dar îl cunosc! Îmi iubesc tatăl, mi-aș da viața pentru el si mama, defapt, chiar asta fac, mă căsătoresc cu asasinul fratelui meu, pentru a nu le face si lor vreun rău!
Nu înțelegeți nimic așa-i? Să vă explic..În urmă cu 6 luni
Pentru prima oară după moartea fratelui meu sunt fericită, încep primul an de facultate! Sunt atât de entuziasmată, mi-aș dori ca Dylan să fie si el aici, cu siguranță ar fi mândru de mine! Când eram mică mereu îi povesteam fanteziile mele despre viitoarea mea carieră drept actriță!
Pășesc cu încredere spre intrarea în facultate, fascinată de frumusețea acesteia dau peste cineva si cad
-Uuuii..tttee-ttee ppe uunnddee meerrggii, spun eu bâlbâit, neavând curajul necesar sa-mi ridic ochii din pământ
-Cine ești tu sa-mi spui mie ce să fac? Esti atât de patetică
Atunci când ridic ochii, dau de un corp masiv îmbrăcat în negru si cu un zâmbet ironic pe față, mă uit peste umărul lui și văd o gașcă de băieți, amuzați probabil de curajul meu. Ok! Cine naiba mai e și ăsta? Mă mustră conștiința
-Ești un nemernic! Ar trebui măcar să mă ajuți idiotule! Cine te crezi? Spun eu mult mai sigură pe mine
-Uite cine a prins glas! Se lasă pe vine la nivelul meu și-mi șoptește.. Sunt cel mai mare coșmar al tău păpușă.
Mă împinge și plecă, lăsându-mă confuză si terifiantă!Înapoi în prezent
În acea zi nu-mi dădusem seama că facusem cea mai mare greșeală din viata mea! M-am pus cu dracu'! Mi-a facut ultimile 6 luni din viața mea un coșmar, dar seara de 1 august 2017 a fost cea care umplu-se paharul! Să vă explic..
1 august 2017
Este seara balului, merg împreună cu Livia, prietena si colega mea de cameră spre Casa Frăției, sunt îmbrăcată într-o rochie roșie, multa pe corp, tip maieu, Livia este îmbrăcată asemănător ca mine însă rochia ei este de culoare albastră! Arătam perfect!
-Abia aștept să-l cunoști pe fratele meu! Sunt sigură că-ti va schimba parerea ca vei rămâne virgină până după căsătorie sau terminarea facultății! râde aceasta de mine, o ignor, râzând si eu
-Hai să mergem, o să întârziem!Ajunse in fața casei Frăției, dăm de gașca de idioți, cea din prima zi de facultate, când o văd pe Livia apropiindu-se de ei albesc si mă rog să nu fie ceea ce cred eu..
-Maya el este fratele meu, David. "Ohh noo! Am dat de dracu, spune conștiinț"a mea idioată, "nu zău, crezi că nu mi-am dat seama?"În aceste 3 luni de facultate am căutat câte ceva depre ei, si am aflta că erau prieteni cu fratele meu, căci da, Dylan a uramt aceeași facultate pe care o urmez si eu, dar ce este curios, este faptul ca nu ni i-a prezentat niciodată!
Era mereu plecat de acasă de când începuse facultatea, țin minte că l-am surprins într-o seară vorbind la telefon spunând că Diavolul îl vrea mort din cauza greșelii pe care o făcuse, nu am înțeles nimic din ce vorbise atunci!
-Mayaa, te simți bine? Mă întrerupe prietena mea
-Ăă, da,da minunat
-Diavole, avem treabă, vine un băiat din spate, mic de statură si plin de tatuaje
-Vin acum, Livia, du-o te rog pe prietena ta in camera mea, am de vorbit cu ea, spune David, sau mai bine spus Diavoul, atunci mi se aprinse un beculeț, lacrimile începându-mi sa-mi curgă.. EL L-A OMORÂT PE FRATELE MEU!
-Criminalulee! Tu ești! Tu ai facut o, tip în urma lui, dar plecase deja..
-Tu știai? O întreb pe Livia
Dă capul în pământ și mă trage până într-o cameră, mă implinge, si-mi spune
-Imi pare rău, este pentru binele tău! Si placă
Pe pat văd o hârtie pe ea scria
"Dacă te-a adus aici înseamnă ca ai aflat deja, așa ca nu mai stau la discuții, fratele tău împreună cu părinți tăi îmi sunt datori! Iar tu vei plăti pentru asta! De ce tu? Pentru ca ești singura persoana pentru care si-ar da viața, astfel vor suferi si ei cât am suferit si eu! In seara asta o să le spui că te vei căsători cu mine, vei fi a mea! Le vei spune ca suntem de 2 ani împreună și că te-am cerut în această seară dacă alegi să faci ceva gresit, părinți tăi vor muri! Nu te juca cu mine! Ai timp pama pe 20 august! Nunta v-a fi pe 1, tu vei fi a mea, vei plăti pentru ce mi-au făcut!!
Cu drag,Diavolul"Înapoi în prezent
-Scumpo, te simți bine? Îmi ateage tata atenția, amintindu-mi că în această seară urma să înceapă cu adevărat cel mai mare cosmar al meu, alături de el, băiatul cu ochii ciocolatii și corp de zeu care mi-a ruinat primul semestru din viața mea ca studentă și nu numai, mi-a distrus întreaga viață!
-Da tată, sunt bine! Spun zâmbindu-i falsMama apare de nicăieri, salvand situația, îmbrăcată într-o rochie roșie mulata, asemănătoare cu a mea!
-Mi s-a părut mie sau am auzit soneria? Maya, du-te te rog si deschide, Max dragule du-te te rog și adu niște băuturi din bucătărie
Cu pași mici mă îndrept spre ușă, atunci când o deschid îl zăresc pe el, îmbrăcat într-o pereche de blugi negri si o cămașă albă, nu pot minți, arată minunat, dar nu pot uita ce mi-a făcut
-Draga mea logodnică, ai de gând să ne inviți înăuntru sau o să stai toată seara halbandu-te la mine, îmi întrerupe gândirea, zâmbindu-mi ironic
-Nu mă holbam! Vă rog intrați!
Livia, sora lui si cea mai bună prietenă a mea vine la mine și mă îmbrățișează strâns
-Bună scumpa mea cumnățica, ce bine arăți în seara asta fată, spune luând-o înainte
David vine la mine luându-mă de mână, simt ceva furnicături, dar le ignor mergând spre living, părinți mei așteptându-ne.
-Bun venit dragii mei, îi întâmpină mama cu un zâmbet cald
-Saru'mana doamnă Smith, ce bine arătați în seara asta, spune Diavolul zâmbindu-i si sărutandu-i mâna
-Ohh, mulțumesc dragul meu! Răspuns mama flatată. Oohh cred și eu, se bagă și conștiința mea idioată
-Ce mai faceți dragilor? Părinți voștri unde sunt? Îi așteptăm.., spunetata dezamăgit
-Ne cerem scuze în numele lor, domnule Smith, au fost chemați într-o călătorie de afaceri, știți si dumneavoastră cum este...! Se scuză prietena mea
-Este în ordine scumpa mea, haideți să ne așezăm la masă..! Spune mama bucuroasă.
Și așa începe cea mai groaznică cina din viața mea! I-am ales pe ei și m-am dispus pe mine
CITEȘTI
În brațele Diavolului🔞
Fantasy"-Și totuși, ce te-a făcut să rămâi lângă el, mai mult de atât, să te îndrăgostești de el? - În brațele lui mă simțeam perfectă, mă protejau de o lume defectă dar brațele lui îmi țineau sufletul captiv, mă conduceau spre un joc atât de parșiv"