1 septembrie 2017
-Eu, David Parker promit ca iti voi oferi tot ce e mai bun din mine si nu iti voi cere nimic mai mult din ce pot da.
Promit sa te accept asa cum esti pentru ca m-am indragostit de tine pentru calitatile, abilitatile si perspectivele tale asupra vietii, incat te-am modelat in cea mai potrivita imagine a perfectiunii.
Promit sa te respect ca o persoana cu propriile interese, dorinte si nevoi si sa realizez uneori ca acestea sunt diferite, dar nu mai putin importante decat tine.
Promit sa fiu mereu o fereastra deschisa pentru tine, pentru a-ti permite sa vezi prin fereastra lumii mele personale, cele mai intime secrete si vise ale mele.
Promit sa cresc impreuna cu tine, sa fiu mereu dispus sa accept schimbarea pe care amandoi o vom imparti in fiecare zi.
Promit sa te iubesc in vremuri bune si rele, cu tot ce trebuie sa dau din mine si sa simt in interior singura dragoste pe care sunt capabil sa o simt pentru tine, si anume, acea dragoste completa si pentru totdeauna. Spuse toate astea uitându-se în ochii mei, era un actor desăvârșit,se prefăcea atât de bine! Cum putea să mintă în asememea hal? Aici, în fața lui Dumnezeu,fiindu-ne martore sute de priviri înduioșate de toată această mascaradă! Eu nu puteam face asta, nu puteam minți, întreg corpul mi se cutremură atunci când mâinile lui le strâng pe ale mele trezindu-mă din tranșă și îndemnându-mă să vorbesc..
- Eu Maya Smith mă alatur tie pentru toata viata. Unde vei fi tu, voi fi si eu, ceea ce vei infrunta tu, voi infrunta si eu.
Promit sa te iubesc in momentele usoare, dar si in clipele grele, cand viata pare o poveste frumoasa, dar si cand ne pune la incercare, cand iubirea noastra e simpla, dar si cand trebuie sa luptam pentru ea. Promit sa te respect si sa te iubesc in fiecare zi la fel sau poate chiar mai mult
Cand vei simti ca nu mai poti, voi fi acolo pentru a lupta in locul tau. Voi lua si eu o parte din problemele de pe umerii tai, pentru ca in echipa totul va fi mai usor.
Promit sa te iubesc fara retineri, sa fiu alaturi de tine in momentele dificile, sa te incurajez pentru a-ti ideplini visele, sa rad si sa plang impreuna cu tine, sa crestem impreuna din punct de vedere spiritual, sa fiu mereu sincera cu tine si sa te pretuiesc in fiecare zi, rostesc toate aceste uitându-mă oriunde, dar numai nu în ochii săi.
-Ce a unit Dumnezeu, omul să nu despartă. Puteți săruta mireasa! Rostește preotul privindu-ne cu mândrie, crezând că a mai unit două suflete..!Se apropie ușor de mine, mâinile sale odihnindu-se acum pe talia mea, privindu-mă în ochii își apropie capul de al meu, frunțile noastre acum fiind lipite..
-Bine jucat, spuse înainte să-și zdrobească buzele de ale mele, era un simplu pupic la început, apoi a devenit un sarut tot mai tandru și mai pasional, provocându-mi din nou acele furnicături, pe care doar el mi le poate stârni.
În jurul nostru toți ne priveau fascinați aplaudând, toți fiind fericiți, mai puțin eu.Următoarea zi, 2 septembrie 2017
Mă trezesc într-o cameră străină mie, mă ridic în șezut și studiez încăperea, totul este mobilat frumos și cu bun gust, pereții sunt negrii iar mobila albă, este minunată! Pe noptieră zăresc un pahar cu suc de portocale și un bilet.
"Sunt jos, vino!
Cu drag Diavolul"Hah, dacă el crede că-mi poate ordona ce să fac, se înșeală! Nu sunt marioneta lui..
Însă nu apuc să mă trântesc înapoi în pat căci aud ușa deschizându-se, era el.
CITEȘTI
În brațele Diavolului🔞
Fantasy"-Și totuși, ce te-a făcut să rămâi lângă el, mai mult de atât, să te îndrăgostești de el? - În brațele lui mă simțeam perfectă, mă protejau de o lume defectă dar brațele lui îmi țineau sufletul captiv, mă conduceau spre un joc atât de parșiv"