Tiger Eye(Kaplan Gözü): Bağımsızlık, endişe taşı olarak geçer. Burç taşı olarak kullanıldığında başarı özelliği artıyormuş
Kısaca Kök Çakrayı dengeler ve enerji verir, sinir sistemini topraklar.Okul kapısına kadar gelen arabadan indiğimde şöförümüz bana gülümsemiş ve şans dilemişti.
Sanırım endişeli olduğumu o bile anlamıştı.
TANRI AŞKINA BENİM GİBİ BİRİNİ NASIL DIŞARIDAKİ KURTLARA YEM EDEBİLİYORLAR?!
Hayatım boyunca kalabalık yerlerden korkmuştum ve olabildiğine odamda kalmaya çalışmıştım. ÇÜNKÜ HERKES ANNEM BABAM GİBİ TAŞLARIMA VE BANA LAF SÖYLEMEKTEN GERİ DURMUYOLAR!
Özel bir öğretmenim varken neden okula gelmek zorunda olduğumu bilmiyorum. Hayır çok saçma değil mi zenginsin oğluna biraz tolerans göster ama yoook!Yavaşça kapıdan içeri girdiğimde bileğimdeki bilekliklerimi saydım.
Şükür ki hepsi buradaydı..
Kolyemin ucundaki hayat acı sembolü ve taşlarını avucumda sıkıp ilerlemiştim.
Herkes bana bakıyordu ve bu kusma isteğimi arttırıyordu. Ne kadar ezik olduğumu söylememe gerek yok sanırım...Danışmadan yardım alarak bulduğum müdür odasının kapısını tıklatmış sonrasında içeri girmiştim.
Kısaca sınıfımı ve dolabımı gösterdikten sonra yanına bir çocuk çağırdı."Chanyeol gel buraya evladım!"
Uzun boylu çocuk yavaşça gelmiş ve sadece "Ne var ?" Demişti.
Okul müdürüne karşı saygısızca konuşmuştu? Ama kimse buna aldırış ediyor gibi gözükmüyordu? Çok mu abartıyorum acaba?
"Okulumuza yeni gelen öğrenciye okulu gezdir bakayım,hadi." Müdür sırtını pat patlayıp odasına dönerken uzun çocuk, sanırım artık Chanyeol demeliyim?, bana dönüp kısaca süzdükten sonra aşağılarcasına konuştu.
"Ne o boncuklu bileklik ve kolyeler? Kız mısın oğlum sen?"
Evet selam mağara adamı Chanyeol....
Hızlıca yanından ayrılmak dışında bir şey yapmamıştım. Okulu kendim de gezebilirdim bu maymuna ihtiyacım yok!🔮I'mWaitingYou🔮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GemStone [ChanBaek]
Fanfic"Doğal bir taşsın Byun, beyinsizsin yani" "Tanrı seni Chanyeol'ün negatif enerjisini alasın diye göndermiş olmalı!" "İşe yaramaz , çakma bir taşsın sen." "Arkamdan iş çeviren bi taşa ihtiyacım yok!" "Park'ın Taşı ha? Cidden taşmış." Kim bu Taş?