2. Kapitola

40 4 0
                                    

1. Září 1988

,, Mami nestíháme." Zvolala jedenáctiletá mladá dívka a seběhla schody, které po každém jejím kroku zavrzaly. Doběhla dolů do předsíně kde už na ní čekala její maminka. Vzala si svůj kabát z věšáku stojícího opodál a vyšli z domu. Až když se ocitli za ochrannými kouzly, matka je přemístila.

Ocitli se na louce poseté pampeliškami a kopretinami. Vzpomněla si, jak jí maminka vždy povídala o vchodu na bradavické nástupiště. Zrzčina ruka opustila tu matčinu a její kufr jí stanul po druhém boku. Před nimi se objevil kočár obtočený rudými růžemi. Co zrzku podivilo, bylo to, že kočár nikdo nevezl. Dveře kočáru se otevřely a z nich vyplul obláček páry, který vtáhl kufr dovnitř. ,, Opatruj se." Řekla jí maminka, dívka odpověděla kývnutím hlavy a už byla pryč.

,, Jsem Roxanne." Ozval se hlas, jakmile zrzka zavřela. Leknutím nadskočila a spatřila pár dětí v jejím věku. První byl černovlasý kluk s modrýma očima, který se držel za ruku s obyčejnou brunetkou. Vedle nich seděla vypadající přátelská dívka, co ale zrzku překvapilo byli její vlasy. Začínaly tmavě šedou a končily skoro bílou.

,, Edith." Přijmula ruku Roxanne a potřásla si s ní.

,, Těší mě, krásko. Mé jméno Jasper jest. Tohle je však Theres."

,, Tohodle si nevšímej." Promluvila Theres.

,, Do Magicae to bude trvat celý den, tak jest si můžeš odpočinout, klidně i na mě samotném, krásko."

,, Proč mluvíš tak blbě?" Vyletělo ze zrzčiných úst, dost nevychovaně nutno dodat

Theres s Roxanne se začaly hlasitě smát, zatímco Jasper nasadil vražedný výraz, ale za chvíli se smál taky. ,, To na holky zabírá." Řekl, když se uklidnil.

Zrzka nakrčila obočí ,, Tohle? Tím že mluvíš jako debil?" Dívky se začaly smát znovu.

,, Myslím, že by bylo dobré kdybychom se představili. Začni." Vybídl Jasper zrzku a ona si povzdechla.

,, Jsem Edith Anghofia Haas a miluji vůni lesa. Mám také lišku jménem Lorrie a nenávidím Temného Lorda, jelikož mi jeho kumpáni zabili otce." Po ní byla na řadě Anne.

,, Jmenuju se Roxanne Grey a mám nejradši ten pocit, když štětcem přejíždím po plátně a v té chvíli přestanu vnímat okolí." Zasnila se.

,, Neroztaj nám tady." Rýpl do ní Jasper.

,, A nenávidím rodinu Malfoyových, jelikož mi v Londýně zabili prarodiče." Zatnula ruce v pěst a kývla na Jaspera.

,, Jasper Blake, jméno mé. Jsem ten nejneodolatelnější kluk na světě a nemůžu se dočkat, až mi bude patnáct let. Lumpárny jsou mé druhé jméno a nesnáším urážky určené mým kamarádům a mně samotném. Rodiče jsou ze mě na nervy." Poslední větu zašeptal, snad jakoby se za ni styděl.

,, Tak to my budem taky." Dodala tiše zrzka a všichni se zasmáli.

,, Theres Phoenix. Miluju famfrpál a jsem metamorfomág."

MagicaeKde žijí příběhy. Začni objevovat