Dispatch

552 57 4
                                    

koreadispatch

Liked by armyblinks, blanktae_bts, and 1,686,693 others koreadispatch [25

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by armyblinks, blanktae_bts, and 1,686,693 others
koreadispatch
[25.11.2018] Blackpink хамтлагийн нүүр царай Ким Жисүү болон Bts хамтлагийн нүүр царай Ким Тэхён нар болзож байгаа юу?
Тэд өнгөрсөн долоо хоногийн Inkigayo-г хамтран хөтөлсөн бөгөөд түүнээс хойш сошиал ертөнцөөр ихэд дотно харагдаж буй аж. Тэд өөрсдийн Instagram хаягнаа хамт байгаа зургаа постлоод зогсохгүй Blackpink хамтлагийн гишүүд ч мөн адил тэдний хамт байгаа зургуудыг ар араас нь оруулсаар байна. Гэвч энэ талаар хоёр энтертайнментаас ямар нэгэн мэдэгдэл хийгээгүй нь олон нийтийг асуулттай нь үлдээлээ. Тэдний энэ байдлыг зарим нэгэн нь media play гэх ч зарим нь "Энэ бол тэдний хувийн орон зай." хэмээж байна. Тэд Inkigayo-г хамтран хөтлөөд удаагүй байгаа ч тэдний фэнүүд бүр тэдэнд Висүү, 4D Visual Couple, Ким хос гэх мэт нэрс өгөөд амжижээ. Тэд үнэхээр үерхэж байгаа юу?
————————————————————
kaibear Дэбакк!! Жисүү эрчүүдийг хуйлруулсаар..
erinakkkk Бурхан минь тэр саяхан л Сухотой нэр холбогдож байсан харин одоо Тэхён..
huniieeeee Аймшигтай эмэгтэй!
dreamer268 Та нар фэн нь мөн л бол үерхсэн ч аз жаргал хүсэх ёстой биз дээ?
sooyaaa1 Манай Жисүүг битгий муулаад бай! Арчаагүй амьтад минь!
jiho_kimlovers Амьдрал тэс өөрөөр эргэж байна...
vsooshipperrrrss We are the champions!!!!
taesoo Амьдрал цэцэглэж байна.
tataimnida Жисүү?! Би тэрнийг Боббитой үерхдэг гэж бодсон юмсан?
blinkimnida Зза, Сухо худ боллоо. Одоо Тэхёныг дэмжие дөө.
armysoston Army Blink нар дэмжих болно.
henrykun Жисүү минийх л болох байсан юм.
kimheechulluvluv Жисүү үерхэхэд хэт хөөрхөн байна!
momomo Тата минь!...
lalisafansite jisoos, хэдэн сарын өмнө би тэднийг холбодог байлаа. Гэтэл одоо тэд скандалд өртчихөж 👏

Instagram - Jisoo Where stories live. Discover now