totul despre TAURI

45 1 0
                                    

Verb – „Eu am";

Element – Pǎmânt;

Calitate – Fix;

Energie – Yin;

Guvernator – Venus;

Casa astrologicǎ – Casa a II- a;

Zi: Vineri;

Culoare – Verde;

Piatra prețioasǎ – Smarald;

Anatomie – Gâtul și ceafa;

Semnificația (în tema natalǎ)

 – Casa astrologicǎ ocupatǎ de Taur într-o temǎ natalǎ aratǎ domeniul de viațǎ în care nativul își manifestǎ atașamentul fațǎ de latura materialǎ, aprecierea fațǎ de valorile concrete, tenacitatea, fixitatea și nevoia de a-și pǎstra luciditatea („picioarele pe pǎmânt");

Tauri celebri: 

Ion Ţiriac (9.05.1939),

Al Pacino (25.04.1940), 

Andre Agassi (29.04.1970), 

Maia Morgerstern (1.05.1962),

 Enrique Iglesias (8.05.1975), 

Anca Ţurcașiu (8.05.1970), 

Florin Cǎlinescu (29.04.1956), 

Mona Muscǎ (4.05.1949), 

George Clooney ( 6.05.1961), 

Michelle Pfeiffer (29.04.1958),

 Jack Nicholson (22.04.1937), 

Robert Turcescu (3.05.1975),

 Tony Blair (6.05.1953),

Anghel Iordǎnescu (5.05.1950);

Personalitate 

Niciun alt semn nu este mai cu picioarele pe pǎmânt decât Taurul cel stabil și pasiv, conservator și pragmatic. Are nevoie de stabilitate, de siguranțǎ, de certitudini. Dacǎ nu are controlul total asupra unei situații noi, se opune cu toatǎ ființa oricǎrei schimbǎri. El se acomodeazǎ destul de greu în noi condiții și circumstanțe și, de aceea, de multe ori preferǎ situația existentǎ, chiar dacǎ nu este confortabilǎ.

Dispune de calm și seriozitate, iar aceste caltǎți fac din el un adevǎrat prieten, pe care se poate conta oricând. Legǎtura cu pǎmântul face ca acest nativ sǎ fie destul de atașat de latura materialǎ a vieții. Are nevoie de confort și de stabilitate materialǎ și de multe ori le și obține, chiar dacǎ prin mari eforturi.

Cǎminul este de asemenea foarte important pentru un nativ Taur și de aceea consumǎ foarte multǎ energie și în acest domeniu de viațǎ. Nativul Taur este destul de comod, atras de tot ce e bun și frumos, dar mai ales de plǎcerile vieții, pe care îi place sǎ le savureze în tihnǎ. Îi place liniștea și face orice pentru a avea armonie. Chiar și compromisuri . Taurul are și o anumitǎ seninǎtate interioarǎ, care merge mânǎ în mânǎ cu inspirația și talentul artistic. Are, de asemenea, cele mai ascuțite simțuri dintre nativii tuturor zodiilor, este foarte conectat la corpul sǎu și, practic, tot ce știe, știe prin corp. Acest lucru se datoreazǎ faptului cǎ este condus de planeta Venus, planeta care guverneazǎ simțurile.

Profesie

Taurii preferǎ profesiile care oferǎ un teren sigur, o posibilitate de dezvoltare, cu un viitor previzibil: bancheri, agenți imobiliari, constructori, agenți de bursǎ, gastronomi, bucǎtari, grǎdinari, fermieri, bijutieri, muzeologi, bibliotecari, arheologi, istorici de artǎ, decoratori , creatori de modǎ, cosmeticieni, parfumeuri, degustǎtori, etc.
Deseori Taurii aleg domeniile artistice, creative, pentru care au o afinitate aparte încǎ din copilǎrie. De regulǎ au voce frumoasǎ și și-o folosesc și în profesiile lor (cântǎreți, crainici, disc jockey, dublarea filmelor). Le place sǎ colecționeze diverse obiecte și sunt preocupați de esteticǎ în tot ceea ce fac.

HOROSCOP~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum