Semnificatie (in tema natala) : Casa astrologica ocupata de Gemeni intr-o tema natala arata domeniul de viata in care individul isi manifesta curiozitatea, inteligenta, jovialitatea, dar si superficialitatea. De asemenea, indica si zona in care reusim sa ne dedublam, sa fim flexibili, adaptabili si comunicativi.
Verb: „eu gandesc";Element: Aer;
Calitate: Mutabil;
Energie: Yang;
Guvernator: Mercur;
Casa astrologica: Casa a III-a;
Zi: Miercuri;
Culoare: Violet;
Piatra pretioasa: Agat;
Anatomie: Maini, brate, umeri, plamani;
Gemeni celebri:
Kylie Minogue (28.05.1968),
Teo Trandafir (02.06.1968),
Nicu Alifantis (31.05.1954),
Angelina Jolie (4.06.1975),
Andreea Banica (21.06.1976),
Johnny Deep (09.06.1963),
Nicole Kidman (20.06.1967),
Aurelian Temisan ( 03.06.1972),
Naomi Campbell (22.05.1970).
personalitate
Nativul Gemeni este sensibil, energic, comunicativ, iubeste schimbarile; este sociabil, dar adesea indecis. Un nativ Gemeni este mobil, se adapteaza usor, este curios, interesat de multe lucruri, este mediatorul înnascut. Este sociabil si cauta permanent latura vesela a vietii. Bunatatea, talentul diplomatic si negustoresc si usurinta în exprimare îi permit sa abordeze cu succes multe domenii. Nativului Gemeni i se poate reprosa orice în afara faptului ca ar fi plicticos. Activ si creativ, el cauta fascinantul si neobisnuitul.
Daca interesele de moment sunt prea puternice, atunci nativul Gemeni se orienteaza dupa cum bate vântul. Un nativ din Gemeni fuge dupa doi iepuri si îsi schimba comportamentul în functie de starea de spirit. Din acest motiv, e nehotarât si instabil, nu e întotdeauna ordonat si statornic în viata. Defectele cele mai frecvente ale nativului din zodia Gemeni sunt agitatia, lipsa concentrarii si infidelitatea, motivate de temperamentul sanguin.
Sanatate : La nativul din zodia Gemeni, sunt sensibili nervii, bratele, mâinile, întregul aparat locomotor si organele respiratorii.
compatibilitati
Gemeni si Rac : vânt de primavara si Apa conservatoare?? Zi repede 20 de calitati care-ti plac la Rac! Daca le-ai gasit, ai noroc, Racul tau are ceva planete care-l ajuta sa fie pe aceeasi lungime de unda, dar asta nu înseamna ca relatia voastra o sa fie macar un moment usoara.
Adolescent al zodiacului, asa ti se spune... iar adolescentii traiesc mult si tumultuos, cred ca lumea e a lor, dar adesea nu au timp sa coboare în adâncimile sentimentelor... Ei bine, acolo, în adâncuri, este Racul, care e un semn de Apa, hipersensibil si foarte cald, dar nici pe departe dispus sa accepte atâtea valuri câte creezi tu prin simpla ta prezenta!
Racul este mult prea adesea timid, sensibil, el nu-si arata sentimentele asa usor (este foarte secretos, guvernat de Luna, "mama" misterelor!), iar dragostea are cu totul alt înteles pentru el. Principala problema dintre voi? Tu te simti în largul tau colindând, afara din casa, facând o mie de chestii în acelasi timp, iar Racul este recunoscut prin atasamentul sau puternic fata de camin, cu tot ceea ce înseamna acesta. Bulele de Aer nu stau mult în Apa, repede-repede ies la suprafata. Racul va fi sufocant pentru tine...
Racul este exact ca si crustaceul care îi este simbol : cu greu ajungi sa îi deschizi carapacea, dar, odata deschisa, este cum nu se poate mai vulnerabil! Poate ca nici n-ai sa stii DE CE se simte mereu ranit si tradat Racul tau... Pai, sa vedem : poate fiindca stai ore-n sir la telefon si Racul e gelos de felul lui? Poate fiindca nu prea stai pe acasa? Poate fiindca dragostea este pentru tine intelect, iar pentru Rac emotie? Poate pentru ca are nevoie de laude, iar sinceritatea ta i se pare brutala? Sau fiindca el nu merge decât pe ocolite (ai vazut cum merge un rac pe nisip? nu e-n stare nici o clipa sa pastreze drumul drept, desi ajunge la tinta), iar tu esti un Geaman direct si prea rapid?
Poate ca într-adevar ai gasit un Rac pe care sa-l iubesti : hai sa ne casatorim, ai sa-i spui, grabit. Da, dar mai întâi sa mai stam putin, sa mai strângem ceva bani – cam asa e cu Racul, care cauta radacini si îsi doreste desigur o familie, dar este mult prea precaut ca sa poata merge în ritmul tau.
Tot ceea ce-ti place tie, pe Rac îl înspaimânta putin, asa ca, daca chiar vrei un Rac pe tava, va trebui sa-ti folosesti din plin flexibilitatea pentru care esti celebru în zodiac. Dar sa nu spui ca nu te-a avertizat nimeni : nevoia ta continua de schimbare o sa te faca sa vrei, macar din când în când, sa mai evadezi. Iar Racul va fi ranit. Si Racul nu uita... Luna lui este si pastratoarea amintirilor.
Drept este ca putina Apa nu-ti strica, iar Racul este foarte adânc si romantic pâna la Dumnezeu. Sexual, o sa ai multe de învatat de la un astfel de nativ, care, desi rezervat de felul sau, atunci când face dragoste pune tot sufletul sau sensibil. Pentru Rac, a face dragoste este o experienta la fel de profunda precum o revelatie si o sa vrea sa intre mai adânc în sufletul tau, o sa-ti ceara sa fii si TU mai profund si sa dezvalui mai multe sentimente sau sa ti le descoperi. În privinta asta, dintre voi doi tu esti mai puternic, dar Racul este mai sentimental.
Semnele de Apa, cum este Racul, stiu sa-i înteleaga foarte bine pe ceilalti, asa ca, daca îti vei da osteneala sa mai stai pe-acasa, o sa ai parte de cele mai frumoase clipe de intimitate casnica. Numai sa nu-i aduci Racului toata gasca de prieteni, sau sa nu-l târasti în mod constant dupa tine prin vizite, fiindca va obosi repede....
Financiar, un Rac la casa omului e o binecuvântare, iar pentru tine, care esti cam cheltuitor, este chiar o comoara : face economii, se gândeste mereu la ziua de mâine (concept aproape inexistent pentru Gemeni...) si, pe deasupra, se spune ca este si norocos la bani, are mâna buna, asa ca poti sa te lasi linistit pe seama lui în privinta asta.
Numai daca vei fi în stare sa simti dragostea, în loc de a o analiza si a o gândi, daca vei putea sa îti sacrifici ceva din spiritul de aventura si sa fii mult mai diplomat – numai asa vei reusi sa-ti tii Racul lânga tine. Altfel, se va retrage încet în carapacea sa si, pe când tu vei fi la alta întâlnire cu prietenii sau prin oras, Racul se va îndrepta, cu mersul lui ocolit, spre alte orizonturi.
În concluzie : o relatie care cere într-adevar toata puterea ta de daruire.