Присъствието му

21 0 0
                                    

Облякох се по най-бързият начин и  тръгнах да слизам надолу по стълбите. Звънецът не спираше да звънни. Кой ли беше по това време. Отворих бавно вратата.
- Елиза? - каза тихо момичето.
- Да?
То скочи изведнъж върху мен и започна да ме прегръща и да казва колко съм му липсвала.
Аз я отблъснах от себе си.
- Коя си ти? - попитах с изненада в гласа си.
Тя ми беше много позната,но не можех да позная коя е.
- Е как коя. Анабел не ме ли помниш? - попита като се натъжи.
- Ани???
Но това възможно ли е? Преди 5 години Ани замина за Щатите и каза,че няма да се върне никога в това затънтено градче. В налачото след като замина подържахме връзка,но след това аз се затворих в себе си и не говорех с никого. На пръв поглед не можех да я позная.
- Но ти какво правиш тук ? Нали нямаше да си идваш?
- Изненада!  Наистина ли не можа да ме познаеш Ел?
- Да, за тези 5 години си се променила доста. - казах и я прегърнах силно.
- Стана късно, утре ако искаш след училище мини през нас, винаги си добре дошла. - каза тя и се усмихна.
Прегърнахме се и затворих вратата. Качих се по стълбите и влязох при Джак .
Беше легнал и ме чакаше.
- Ел, кой беше? - попита с по-висок тон.
- Едно момиче спокойно. - започнах да го успокоявам.
- Добре хайде лягай. Утре сме на училище.
Легнах до него. Той ме прегърна и заспахме.
Сутринта когато се събудих него го нямаше. Къде ли беше?
Оправих се и слязох долу.
- Добро утро, спяща красавице. - каза той и ме целуна по челото.
- Тук мирише много вкусно - казах.
- Правя ти палачинки. - отвърна тихо и ме придърпа към него през кръста .
Часовете минаваха много бързо. Всеки път, като погледнех в очите му потъвах някъде. Времето спираше, дъхът ми също.
Дори и да си мълчахме присъствието му ме правеше истински щастлива. Усмивката ми грейваше като на малко дете.
- Елиза...Елиза? - започна да крещи той.
Всичко стана черно....

||||||||||||||||||||||||||||||||

Какво ли ще стане с Елиза....
Надявам се историята ми да ви е интересна и за напред ще става още по интересна.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

you are something I cannot do withoutWhere stories live. Discover now