Creepy!

50 3 0
                                    

Daar waren we dan eindelijk aan de bioscoop, we parkeerde de auto en gingen naar binnen. 

We stonden aan te schuiven voor te betalen maar we wisten nog niet welke film we wouden kijken. We twijfelde hard tussen 'The Fault In Our Stars' en 'Divergent', uiteindelijk kozen we toch voor 'Divergent' omdat we wel wat actie wouden zien. 

Toen de film gedaan was wouden we nog iets gaan drinken, maar het café naast de bioscoop was gesloten. Dus gingen we maar naar een ander café.

We waren bij een café iets verder binnen gegaan, na een paar glaasjes besloten we om terug naar de auto te stappen maar een zatte man hield ons tegen en vroeg de hele tijd of we nog een glaasje wouden drinken met hem. We zeiden telkens nee maar hij bleef maar zeuren dus uiteindelijk hadden we nog een glas gedronken met de zatte man maar nu was het echt tijd om naar huis te gaan het café ging ook bijna sluiten dus we moesten wel weg. 

Ik en Bella stapte terug naar de auto die nog altijd bij de bioscoop stond, onderweg naar de auto zagen we op een parking een bankje staan met een lantaarnpaal erachter, het zag er echt creepy uit! Er zat iemand op dat bankje, een man volgens ons en hij had gekruld rood haar. 

We kwamen steeds dichterbij het bankje waar de man nog steeds op zat, we waren allebij wel een beetje bang, een man die om 2 uur 's nachts nog alleen op een bankje zit in het donker is ook wel eng! 

Nog 1 meter en we komen voorbij het bankje, opeens staat de man op en blijft ons aankijken. Ik en Bella durven geen stap meer te zetten, we durfde zelfs niet eens te bewegen! 

Clown.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu