OMG het was Niall Horan, ja DE Niall Horan van One Direction!
Ik begon te schreeuwen en de tranen liepen over mijn wangen van blijdschap. Bella keek me nogal raar en en zei 'Uhmmm.. Wat heb jij aan de hand?' ik antwoorde meteen 'Dat is wel Niall Horan van One Direction he!!!' 'Ohh, echt? OMG wat cool!' zei Bella toen.
Niall keek ons raar aan en zei (natuurlijk in het Engels) 'Rustig ik ben het maar' ik keek hem met grote ogen aan. Ik wou iets zeggen maar ik kreeg gewoon geen woorden uit mijn mond. 'Uh uh uh..' stotterde ik. Bella sloeg op mijn arm en zei 'Doe normaal en praat gewoon!' Na 2 minuten kwamen eindelijk de woorden uit mijn mond. 'Wat doe jij hier? Moet jij niet op tour zijn?' vroeg ik aan Niall. 'Nee, we hebben 2 weken geen concert en Louis wou graag nog eens naar België komen dus hier zijn we dan'. 'En waar is de rest dan?' vroeg ik. 'Ohh Louis, Harry en Zayn zijn in het hotel en Liam loopt hier ergens rond als clown. Hij wilt mensen laten verschrikken, haha gaat hem nooit lukken' zei Niall toen.
Ik en Bella keken elkaar aan zonder iets te zeggen. Die enge clown was gewoon Liam Payne! DE Liam Payne!
'Is er iets? Jullie kijken zo raar naar elkaar?' vroeg Niall aan ons. 'Ja er is iets' zei Bella boos. Niall vroeg wat er was en ik legde toen alles uit.
{Niall belt Liam}
Niall: Hey Liam! Heb jij toevallig 2 meisjes bang gemaakt?
Liam: Ik heb er zoveel bang gemaakt maar die 2 wow die waren doodsbang hahah, ik voel me nu eigenlijk best wel schuldig. Waarom vraag je dat?
Niall: Ik denk dat ik die 2 meisjes heb gevonden onder een fietsbruggetje...
Liam: Stuur me het adres van dat fietsbruggetje en ik kom er meteen aan!
Niall: Oke, tot zo!
JE LEEST
Clown.
FanfictionDit verhaal gaat over 2 meisjes, Bella en Michelle die niet weten wat hun gaat overkomen.