P5.

29 7 10
                                    


«Η Φ.Λ.Ο.Μ.Π.Α.  Φιλη λόγω όγκου, περιφέρειας και ασχήμιας.»

«Πως με είπες;»

«Δεν είναι και τίποτα. Κάθε παρέα έχει μια τέτοια. Είναι η πιο άσχημη και κάνει τις άλλες να μοιάζουν πιο όμορφες. Είναι προσιτή, κοινωνική γιατί δεν την γουστάρει κανένας. Και αν δεν ξέρεις ποια είναι, μάλλον είσαι εσυ. Βλεπεις; Προωθεις την ξα σου. Μπράβο. Οπως ακριβως γίνεται και τώρα.» Λέει και πίνει αδιάφορα μια γουλιά από εκείνα τα κόκκινα ποτηράκια με μπυρα που έχουν στις ταινίες.

Έχω μείνει να τον κοιτάω σαστισμένη.

«Εντάξει δεν το εννοούσα έτσι. Η φλομπα δεν είναι απαραίτητα και ένα τέρας»

«Σοβαρά τώρα;»

Μηνβαλειστακλαματαμηνβαλειστακλαματαμηνβαλειστακλαματαμηνβαλειςτακλαματα.

Όχι εδώ.

Όχι μπροστά του.

Θα πας σπίτι, θα πάρεις τον άδειο κουβα μερεντας και θα χώσεις το κεφάλι σου εκεί μέσα μέχρι να.... μέχρι αυτός ο κόσμος να γίνει καλύτερος και να σταματήσει το φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Πεταω το υγρό περιεχόμενο του ποτηριού μου πάνω του και τρέχω προς τα έξω και ψάχνω για την μικρή νυφίτσα ακα τον Κλέι.

«Γιατί το έκανες αυτό;»

Δεν μπορεί πραγματικά να το εννοούσε αυτό. Ήμασταν φίλοι κάποτε. Μέχρι που έγινε πολύ τσουλος.

Οοο αυτό το μέρος έχει μέχρι και πισινα. Ποσα γαμημενα λεφτά έχει ο νέος θείος μου;

[...]

«ΟΜΑΔΙΚΗ ΒΟΥΤΙΑ» ακούω ένα τσιτσιδιασμενο πλήθος να τρέχει προς το μέρος μου και ξαφνικά νιώθω να αιωρούμαι.

Oh shit.

Και δεν ήταν ότι ήμουν κουλό και δεν ήξερα να κολυμπάω να πούμε·:

«Β-βοήθεια» (ήχοι από μπουρμπουλήθρες)

Και τότε, την στιγμή που ήμουν αρκετά σίγουρη ότι εβλεπα φως μέσα από το τούνελ, κάτι τυλίχτηκε γύρω μου και με σήκωσε προς τα πάνω

Χαρε, εσυ;

Καιιιιι


Όχι.



Τελικά δεν ήταν ο χάρος αλλά κάποια απομοιμηση του Θορ ή του Σούπερμαν.

Αυτή ήταν η στιγμή που περίμενα όλη μου την ζωή.

Θα γνώριζα τον σωτήρα μου που τελικά θα ήταν ένας πανέμορφος πρίγκιπας πάνω σε έναν άσπρο μονοκερο που τιναζει τα ροζ μαλλιά του στο ηλιοβασίλεμα και θα χεζει παγωτό. Θα παντρευομασταν και θα καναμε 50 παιδιά και τρώγαμε όλοι μαζί παγωτό.

Αλλά όχι.

Ήταν απλά ο Στέφαν.

Χωρίς μπλουζα.

Ω ρεε....

ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΒΕ ΜΩΡΗ ΠΑΛΙΟΓΑΛΟΤΣΑ.

Ο

Μα

Φακινγκ

Γκαντ

Τα χέρια του ήταν ακριβώς κάτω από τα private parts μου.

ΤΖΙΖΑΣΣΣΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Ένιωθα τους κοιλιακούς του.

Ένα πράγμα που πρέπει να κάνω πριν πεθανω.

•να φάω μερεντα από τους κοιλιακούς του Στέφαν.

Νταμπλ τσεκ ✅✔️

Τζιζζζζ. Κακιά Νάταλι. Πιπέρι

«ΑΣΕ ΜΕ ΚΑΤΩ ΤΩΡΑΑΑΑ» τον προσπέρασα και προχωράω προς τα μέσα.

Ω, να πάρειιιιι

Βρεγμένοι κοιλιακοίιιιι

Κανεις δεν σε ρώτησε σπαστική φωνούλα.

Destiny Where stories live. Discover now